Herkes burnuna estetik yaptırıyor. Benim de yaptırmama gerek var mı?

Bütün kız arkadaşlarım sırayla burun estetiği oldu. Bana sen de ol istersen dediler. Olmalı mıyım?
Herkes burnuna estetik yaptırıyor. Benim de yaptırmama gerek var mı?
Herkes burnuna estetik yaptırıyor. Benim de yaptırmama gerek var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler
Herkes burnuna estetik yaptırıyor. Benim de yaptırmama gerek var mı?
Cevapla