Sabahları 6'da işe gidiyorum. Makyaj yapmam yanlış anlaşılır mı?

Selam sabahları 6 da işe gidiyorum ama 2 te uyuyorum çünkü üni sınavlarına hazırlanıyorum ve uykusuz gittiğim için yüzüm çok yorgun görünüyor bende canlansın diye makyaj yapıp gidiyorum birde ruj felan sürüyorum (çalıştığım yer Fransa’da bi avm) ama diğer arkadaşlarım makyajsız geliyo yeterince uyuyorlar acaba benim hakkımda yanlış mı düşünürler yani sabah sabah birini mi etkilemeye çalışıyor diye korkuyorum çünkü alakası yok tamamen benim yorgun suratımdan dolayı :(

Sabahları 6'da işe gidiyorum. Makyaj yapmam yanlış anlaşılır mı?
Cevapla