Yaşından genç göstermek iyi bi sey mi. kötü bişey mi?

32 yaşındayım herkes 23 25 arası duruyorsun diyor. ilerde iyi olacak ama5 yıl önce iyi değildi benim için

Yaşından genç göstermek iyi bi sey mi. kötü bişey mi?
Cevapla