18 yaşındayım, kellikten aşırı korkuyorum. Saçlarım normal mi?

Babam 50 yaşında saçları dökülmesi. baba tarafımda hiç kel yok.5 dayımdan 3 ü kel , ikisinin saçı çok gür. ben bebek şampuanı kullanıyorum ve şampuana aspirin karıştırıyorum ayrıca düzenli masaj yapıyorum ama saçlarım sanki inceliyor. ne yapmalıyım

18 yaşındayım, kellikten aşırı korkuyorum. Saçlarım normal mi?

Şakaklarım çok açılmışmı?

Güncellemeler
+1 yıl
Yav
18 yaşındayım, kellikten aşırı korkuyorum. Saçlarım normal mi?
Cevapla