Yılbaşından 1 gün önce kendimi bakıma alacağım. Sizin de böyle bir planınız var mı?

Yılbaşından 1 gün önce kendimi bakıma alacağım. Sizin de böyle bir planınız var mı?

Düzenli bakım yapmayı deniyorum. özellikle kış aylarında cildim hassas olduğu için bazen çatlayabiliyorum. bu yüzden nemlendirici kullanıyorum mutlaka. birde bununla birlikte sağlıklı beslenmek düzenli uyku ve spor yapmakta çok iyi geliyor. ve düzenli vitamin takviyesi kullanmak. bütün bunların dışında bir yaptığım rutin bakım yok şu an için.
gayet yeterli bunlar da aslında
Cevap
5Cevap
Sıratıma krem sürerim , kendimi yılbasında bari şımartayım 😂
Evet aslında yapsam iyi olur
Zaten düzenli bir bakım rutinim var.
cilt bakımı planım var
yaptıracağım. uzun zamandır derin bakım yaptırmadım. yılbaşı bahanesiyle onu yaptıraağım
Tabi yüzüme 2 daha fazla su vururum
Yeni yıla özel hiç bir pılanım yok
Evet te her şey el yakuyor ya
Hayir ne gerek var
Evet boydan kisaltacam
Yılda bikere kılları alıyorsan sıkıntı
Bende düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?