Güncellemeler
+1 yıl
kafama kese kağıdı geçirip gezeceğim ya da kafamı kesip atacağım ya da maske falan takarım ömür boyu
çok çirkinim neden güzel değilim neden onlar güzel ben neden güzel değilim çok çirkin kocaman ve yamuk bir burnum var çirkin biçimsiz ince dudaklarım kalın kaşlarım... neden güzel değilim kendimi öldüresim geliyor estetik için param yok ve beni birinin sevebileceğine inanmıyorum. sanaldan sevenler çıkıyor ama fotoğraf atmıyoruk vazgeçeceklerini bildiğim için. gerçek hayatta beni seven bir erkek olmadı hiç. keşke güzel olsaydım
Bu kadar büyük sıkıntı yapma, ben de yakışıklı değilim ama kendimi öldürmüyorum, kafama kese kağıdı geçirmiyorum. Daha gençsin, paran da olacak, işin gücün de, sevenlerin de olacak, her şey yoluna girecek, öncelikle şu psikolojiden çık biraz.
Cevap
5Cevap
Sevmek güzellikle olmuyor ki.. insanın en başta kendini sevmesi, güzel yanlarına odaklanması lazım
Estetik mi düşünüyorsunuz pekii aklınızda o mu var
düşünmüyorum param yok demişim zaten
düşünmüyorum estetiğe verecek param hiç yok
Boyum kısa olduğu için beni de hiçbir kadın sevmeyecek yalnız başıma çürüyüp gidecem.
Estetik.
Zamanla her şey yoluna girer
ne yoluna girecek zamanla güzelleşmem
Böyle düşünmeyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?