Merhaba arkadaşlar şu an ki saçım kısa ve koyu olan 2. Fotoğraf ta saçım kaynak zaten çok kararsızım sizce hangi şekil daha yakışıyor acaba sarıyamı dönsem yardımcı olur musunuz



Merhaba arkadaşlar şu an ki saçım kısa ve koyu olan 2. Fotoğraf ta saçım kaynak zaten çok kararsızım sizce hangi şekil daha yakışıyor acaba sarıyamı dönsem yardımcı olur musunuz



Ben her halini beğendim desem övgü olsun diye söylediğim sanılmaz değil mi? 🙃 Seçim yapmak istediğinden fikrimi söyleyeyim. Bence kesinlikle koyu da kal. Uzun saçlı halin iyi, kısa da iyi. Ama bence kısayken mutlaka tam bir küt model kestir, sonra yine uzatcaksan. burada siyah küt haliyle 4. bir fotoğraf olsa en çok onu ve siyah uzun halini beğenirdim sanırım
şimdi dışardan nasıl görünüğünü söyleyim çok güzel kızsın bu arada düştüm 1 numaraya baktığımda yazarım çok tatlı kız kaynatırız falan derim 2 numaraya baktığımda biraz içine kapanık ağır başlı derim 3 numaraya bakınca ananı satim bu kız bana bakmaz der yazmam olay benim gözümde aynen böyle
Çok teşekkür ederim öncelikle bu güzel düşüncelerin için🙏🏻🥰
Sarı saçı daha çok beğendim, çünkü ten renginize daha çok uyumlu görünüyor. ama tercih sizin tabi ki kahve rengi saçta iyi görünüyor ama ben sarıyı daha çok beğendim
Cevap
68Cevap
Sarı saç kesinlikle +7 yaş eklemiş, koyu saç daha doğal ve canlı göstermiş.
Kahve saç hangi boya?
Kumral olarak boyadım fakat benim saçımda kızıllıklar var kuşum
Güzel bir ton yakalamışsın, ne kullandın?
Eğer marka olarak soruyorsan palette
Numarası nedir? Bende de kızıllıklar var, saçta ki boya aksın tekrar koyuya boyatmak istemiyorum
Palette 7.0 eğer biraz koyuluk istersen veya kızıl felan varsa saçta çok hafif kahve veya koyu kahve katabilirsin akıyor zaten her yıkamada 😌
Teşekkür ederimm çok :)
Kesinlikle koyu..
Ve kesinlikle 1. saç modeli🤍
💕
Model olarak ilk foto renk olarak son foto bence 😄 şahane olur 👍🏼
Ahahahah benim düşüncemde biri 😂💕
2 . Fotoğraftaki halin daha iyi sanki.
Çok tatlısın bu arada :)
Sarı çok hoşmuş ilkide cok tatlı hanım hanımcık doğal.
Her akşam ayni kisinin nasilim sorusu. Bir narsist daha turedi hayirli olsun
Koyu saç kesinlikle hele 2. Fotoğraf çok güzel görünüyor
Sarı saç 35 yaş sonrası olabilir ama genç kızlar için en uygun saç rengi koyu saçlardır
ay ne fark eder hepside sende çok güzel duruyor ama illa seç dersen 1 numara yani
Sarı olanda dalga olduğundan mı bilemedim ama siyah hali daha yakışmış bana kalirsa
Kesinlikle koyu saçı tercih etmelisin, açık seni olduğundan büyük göstermiş.
En iyisi 1. saç modeli ve en gitmemiş saç modeli ise 3. saç modeli.
Soldakj koyu kesinlille sarısayakisiyor ama orada daha bir tatlisin
Koyu saç rengi sevmiyorum 3 numara çok hoş durmuş bence bakımlı bir izlenim vermiş 😊
ikisi de gerçekten aşırı yakışmış ama sarı saç daha çok açmış seni
Normalde sarı saç severim ama 1. fotoğraftaki halin en iyisi. Ekranı öptüm yani o derece.
Maşallah ne kadar güzelsin cok tatlısın 2. resımdekı haline bayıldım supersın esra bilgice benzettım😊
Siyah sacla hoş hatun sarı saçla Ayten teyzenin kızı hamiyet 😂😂
Ahahahahahahahah
Öyle ama siyah bırak
Sarı saç çok daha güzel olmuş ama koyu saç seni daha güçlü gösteriyor sarı saç biraz içindeki kötü kızı ortaya çıkarmış gibi havası var
İkiside çok yakışmış kanka karar veremedim. Çok güzelsin bu arada 😊🌺
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ teşekkür ederim kuşum
Benim saç rengim nasıl orijinal benimki hangi renk oluyo
Koyunsac hanımhanımcık gosteriyo sarınsac ateş parcası gibi sen hangisini istersin
2. fotoğraftaki halin yüzünün karakterine cuk oturmuş bence, ölene kadar o şekilde kullan
Bence kendini fazla yorma emmi. vermeyince mabut ne yapsın mahmut
Ayy ikiside çok yakışıyorrr.
Çok teşekkür ederimmmmm😍😍😍😍😍
♥️♥️
Güzel kıza her renk yakışır 😇🌹
❤️
Aşkım güzelliğin halis mi
Koyu daha iyi.
1 numara koyu savaş çıkartır
Koyu saç efsane olmuş sende.❤️
İkiside yakışmış valla
Bence koyu daha iyi olmuş.
Yüzün iyi valla ne denesen yakışmış
Koyu saç yakışıyor sana
Hatta en üst resim. Kısa yakışmış
Koyu daha hoş duruyor bence :)
Koyu kesinlikle.. Açık sarı tonlar yaşlı göstermiş
İkiside cok güzel olmuş bebek gibi yüzün var
Hepside yakışmış köyü renkler daha iyi
Sarı bir insana bu kadar mı yakışmaz
Koyu saç ilk resim gibi
Kesinlikle koyu sarı olmamış
Güzel hatunsun, koyu saç daha çok yakışmış
Koyu seni daha çekici göstermiş
Koyu saçla bomba gibisin
ombre hiç olmamış. kesinlikle koyu, uzun
Sarı saç yaşlı göstermiş
guzele ne yakismazmis dogru
Koyu daha iyi
Koyu saç daha çok yakışmış
koyu der geçerim
Koyu renk sizi daha hoş göstermiş.
Koyu daha çok yakışmış
Kısa saçlı kadın hiç sevmiyorum
Koyu renk kesinlikle
Kotusac kesınlıkle digerı emanet durmus
Siyah hali daha güzel
Ne yapsan yakışıyor çok tatlı ve güzelsin
Abla sana yakışmayan bir şey yok ha diyeyim
Küllü sarı senin için daha güzel
la seye cok benziyon yaa neydi ismi...
Böyle şeyleri merak ederim 😂 hatırla hemen
sende biliyorsundur kesin saka yapma yaa kdfjgk
Kime benzediğimi ne bileyim 😂
niye canim biz nerden biliyoz bizim ne ozelligimiz var kdfjgk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?