

Sarı
Kahverengi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Ben senin kahverengili saçlı halinden daha çok hoşlandım. Ama sabah Dalaman Hava Alanındaki genç kadınların çoğunda bu tarz sarı saçları o kadar çok gördüm ki, dikkatimi çekti eşime de söyledim, çoğunluğu turist bence dedi. Ama biz Türkler onlara, onlar da biz Türklere benzemek istiyorlar, koyu renkli kadınlara yabancı erkek turistlerin hayranlığı var. Bunu da paylaşmak istedim. Kendine yakıştırdığın ve kendini iyi hissettiğin rengi kullan, çünkü sen çok güzelsin, her rengi taşırsın. Pozitif ol lütfen, keyifli günler.😎
Sarı saçlı halinle kahverengi saçın arasında inan dağlar kadar fark var. Kahverengi saç gözlerini daha iddaalı gösteriyor. Sarı saç olmamış. Yakışmıyor. Sen beyaz tenli olduğun için sarı renk seni ten rengini soluk göstermiş.
Sarı güzel ancak kahve tam senin rengin gibi daha genç canlı ve barbie bebek misali duruyorsun... Yani benim oyum kahverengiden yana... Tenine göz rengine yüz şekline daha çok yakışmış gibi duruyor... 🤩 🤩 🤩
Çok güzel bi yüzün var bebek gibisin maşallah 🌸beyaz tenlisin ve bence kahverengi saç teninin rengini daha çok ortaya koymuş
İki saç rengi de sana inanılmaz yakışmış ama bence *sarı saç* seni daha çok ön plana çıkarıyor! Ten rengine ve gözlerinin rengine o kadar güzel bir uyum katmış ki, yaza ve bahara enerji dolu bir hava vermişsin. Sarı saç, yüz hatlarını daha yumuşak ve aydınlık göstermiş. Hem İzmir’in enerjisine de çok yakışmış bence! 😍 Kahverengi saç ise daha doğal ve romantik bir hava katıyor ama ben enerjini ve canlılığını yansıtan sarı saçtan yanayım. Sen ne denersen den çok güzelsin! 💛✨
Cevap
107Cevap
Hem cinsimin güzelliği 🧿 KS güzel kızlardan birisin bana göre rabbim yolunu güzel bahtını açık etsin. ilkte sarı dedim sonra baktım kahve daha güzel durmuş. yani ilkine göre yapay durmamis ama güzel kızsin 🧿💕
sanane ki bundan
Normalde sarı saç severim ama sana kesinlikle kahverengi gitmiş.🌸
Bence sana en iyi kahverengi saç rengi yakışır çünkü kahverengi saç rengi hem doğallığı gösterir hem de yüzünü daha çok açar
Her insana sarı saç gidecek hali yok kahvenin de doğal bir güzelliği aurası var
Valla ben sarışın severim. Ama ilk defa farklı bir saç rengini sarı renkten daha iyi taşıyan birini görüyorum. Tebrikler...
İki resim arasında kahverengi saçlı olan daha iyi. Ama burada ruj, dudak duruşu, bakış , saç modelinin de etkisi var
Sarı çok yapay durmuş, hiç yakışmamış bence. Koyu veya kumral saçlar doğal duruyor ve asaletini ortaya çıkarmış. Ben buradayım diyor
Saç renginin bu kadar değiştirdiği insan az gördüm. Kahve daha güzel gösteriyor...
Kesinlikle kahverengi daha çok yakışmış. Çok güzelsin bu arada masallah 😍🥰
Sarı yüzünü büyük göstermiş bence koyu saç gençlik demek yaşlanınca zaten herkes sarıya boyuyor beyazlar görünmesin diye gençken siyah beyaz olmayan saçların keyfini sürüyorum şahsen
Kahverengi daha tatlı durmuş sarı daha olgun göstermiş ama daha hafife kaçmış
Sarı saç her zaman olgun gösterir yüzün çok masum kahve seni daha tatlı yapıyor sarı biraz haşin biraz kşr duruyo knk kusura bakma kahve daha iyi aile kızı havası vermiş
Sarı saç çok yapay duruyor kesinlikle kahverengi
Allah'ımm tipe bakk 🥺 Cıvıl cıvılll. kesinlikle kahverengiii ❤️Hemcinsim çok güzell Maşallah bu arada
İkisi de ayrı hava katmış sana. Sarı saç masum ama eğlenceli kahverengi saç ateşli çılgın havası katmış. Kahverengiyi sevdim
Sarı saç kolay ucuz kadın vibe'ı veriyor. Ayrıca şu kadının tipe bakınca otel odalarında gezdiğini ispatlayamam ama yemin edebilirim. İğrenç!
Sari. Sana bir. Melek guzelligi vermis. Cok Masum ve. guzel. Ve sana herkes. " Sarisinsin Sarisin Guzel. Sen bir. Selvi. Dalisin". Der. Harikadir bu
Doğal halinizle kalmayı becerebilseniz çok daha güzel olacaksınız aslında ama boyacı küpüne düşmeye pek heveslisiniz
Koyu saç daha güzel oluyor sana daha çok yakışıyor
Kahverenginde yüzünün güzelliği çok belli oluyor
Kahverengi beyaz tenlisin koyu renk daha çok yakışıyor. Kızıl da yakışır sana
sana ikisi de gidiyor hani derler ya güzel çuval giyse yakışır o isal
Sarı saçlı halin Roman kızları gibi oluyor.
gözler orijinalse şahane görünüyorsun 2. Resimde renk belli olmasada koyu renk daha çok yakışmış
Koyu renk teninizi ve yüzünüzü ön plana çıkartır ve daha iyi :)
Bence kahverengi ve esmer saç rengi de daha güzel gidiyor
Sarıda gözlerin belli olmuyor ama kahvede resmen aydınlandım gözlerini görünce bence kahve
Kahverenginin hem doğallığı çok güzel hem de renkli gözlerini öne çıkarmış
Sarı tiki kızlar gibi konuşması falan değişik olanlar var ya her yola gelir gibi duruyor kahve olan masum net doğal
Bunu sorman bile hata çok net koyu saç yakışıyor.
kahve mükemmel platin rezalet bence daha yakışanı görmedim
Mini mini hanımlarrr
Gelir PP mi avuçlarrr...
Bence kahverengi güzel. Cari civciv gibi olmuşsun
Kahverengi mükemmel olmuş beebegim ama sarıda fena değil
İkisi arasında çok kaldım ama sarı demek istedim
Koyu renkler yüzüne ve yen rengine daha çok yakışır
İkisi de çok güzel ne diyim ama ben kahverengiyi daha çok sevdim galiba gerçi biraz geç yazmışım 8 gün ne neyse kusura bakma
Sari diyen düşmandır aq
😆😆😆
Sen niye japon balığı gibi bakıyorsun ya
Alttaki on numara olmuş sarıda sırtarıyorsun
Kahverengi albenini yükseltmiş.
Elf misin mübarek..
Kahve veya siyah yüzüne daha uygun
Gozler lens, dudaklar dolgu, kaslar yapili, saclar boya...
Niye hic dogal bir kiz kalmadi artik 🫤🫤
Gözlerim lens değil kardeşim
Sarı kahverenginin yanında çöp gibi kalmış
Kesinlikle kahverengi
İki renkde çok yakışıyor ama siyah daha iyi 🔥
Kahverengi, objektif olarak bakıldığında.
Kahverengi saçlı halini görünce aklıma Gökçe Akyıldız geldi biraz benziyorsunuz
Sarı başarısız senin tenin kumrala kadar gider
Her iki türlü de muhteşemsiniz Efendim ama bence en iyisi kahverengi
kahverengi platin sarıdan ziyade sıcak sarı altın sarı daha iyi olabilirdi
Kahverengi gider, sarı saçlar detaylarını yok ediyor.
Kızıl yaparmısın çok yakışır ama yapmazsan sarı daha iyi
İki türlü de iyi ama göz renkli olunca sarı saç daha iyi olmuş sanki
makeup + effect çok sırıtıyor ama onu söyleyim de
Kız güzel değil yani her şeyi ideal olup çirkin görünen bu kızı gördüm 😂
Çatladıgını bu kadar belli etme canım
@Tükendimçok2 ne denir buna ideallik şanssızlığı mı acaba :))))
Olabilir yani tek tek bakınca her yeri iyi ama yüzü Total de güzel değil bazen böyle kızlarda oliyo
Bende direkt sen catlıyosun kardeşim
Çünkü mantıken böyle bişey imkansız çirkin bi insanın yüz hatları nasıl güzel olabilir? Çekicilik yok denir ona
Yok burnun dudağın gözlerinin rengi vs iyi ama yüzünün geneli güzel durmuyor
Bence gayet uyumlu sen kabullenemiyorsun diyelim ona.
Yaşın küçük diye olabilir ya da kaşlarinda falan bir sorun var arası çok acik
Ne alakası var yaw kaşlarım gayet ideal ne olmamı beklyşsunuz recep ivedik mi bi bahane arıyorsunuz önce kendi fotoğrafınızı kpyun bakalım
Kötülemek icin yer aramayın insanları
Kızıl
Dudaklarin kötü gözüküyor lensi de cikar öf kusucam
Gözlerim lens değil.
Ya öf kimi kandiriyon? Sorry ama cok özentisin güzel durmuyon
? Seni kandırmaya ihtiyacım oldugunu düşünmiyorum çekemiyor musun anlamadım efektten dolayı gözümün rengi öyle durabilir ama gözlerim yeşil
Yav he he
Kahve rengi daha tatlı
net kahverengi <3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?