Sizce her ay tırnak yaptırmak için 500 TL vermek mantıklı mı?

Sizce her ay tırnak yaptırmak için 500 TL vermek mantıklı mı?

Her ay 500 TL yi başka birşeye vermek daha mantıklı ben olsam saçıma verirdim başkası kıyafete herkes farklıdır ama tırnak mantıksız geliyor yaptırdığına değmiyor bozuluyor kırılıyor
Cevap
23Cevap
Şu devirde aşırı mantıksız. Ben de tırnak yaptırmayı çok seviyorum ama aylık 500 TL vermek istesem de bütçem imkan vermiyor.
Selam gadası 🙃
500 lira o kadar yüksek bir para değildir. Tırnaklarım için verebileceğim bir paradır.
Seven insan verebilir bence.
Her ay düzenli olarak yaptırmam, sıkılırım ve daha önemlisi kalıcı oje tırnaklara bir süre sonra zarar verir.
evet uzun süre kullanımı zararlıymış zaten
Yani ben sahsen gerek duymuyorum kendi tırnaklarım protez tırnak gibi ama olmsaydi evet yaptırırdım ya da değişik değişik takma tırnak alıp kullanırdım bu işlemde bir süre sonra tırnak alt yapısına zarar verir çünkü verdiğini de gördüm
Hiç mantıklı değil takma yapıştırma tırnaklar var alıyorsun çok kaliteli bir japonla yapıştırıp 2 hafta kullanıyorsun hemde 30 ₺ ve emin ol protezden daha az zarar veriyor. İkisini de denemiş bir insan olarak yazıyorum bunu.
Her ay tırnak bakımı şart ama bu kadar paraya değil. Bu mantıklı gelmiyor bana
Daha uyguna yapan yerler yok mı
Ekonomik duruma, zevklere, önceliklere bağlı. Asgari ücret çalışan biri için zor gelebilir ama o kişi tırnak yaptırmayı seviyorsa zorlamaz. Ekonomik durumu iyi olanı zaten zorlamaz 😂
İnan zor değil 😂😂 fenomenlerin hepsi ayda iki kere yaptırıyor nerdeyse. 20000 maaş alan tek kişi yaşayan birini zorlamaz önemli olan öncelikleri olur
Manikür neyse de takma tırnak ptotez tırnak çok kötü bnc 5 kuruş da vermem çok itici bnc
Allah eşinin yardimcisi olsun. Maaşın 10 da 1 gitti 😊
500*12= ?
Şimdi tam hesaplayamadım ama tırnak makası 10 tl.
Senede 1-2 yaptırırım. Ancak her ay olması maddiyattan ziyade tırnaklara çok zararlı. Her yaptırdığımda da 1 sene yaptırmayacağım artık diyorum. Çünkü çıkınca tırnaklar 1 ayda düzenli manikürle zor dünyaya dönüyor.
O 500 TL ile masaj , hamam , sauna , kese paketi alirim daha rahatlatıcı.
Kesinlikle degil. Hic yaptirmadim ve dusunmuyorum da.
Mantıklı değil pek sanki saç kıyafet cilt nakım ürünleri falan takılar daha mantıklı geliyor
Bence de gereksiz daha faydalı şeylere harcayabilirsin
Saç, tırnak, kıyafet... Hepsi için vermen mantıklıdır. Bunlar senin ihtiyaçların.
Makinesini alıp kendin yapman daha mantıklı olurdu ;)
Eskişehir'de uygun, 300e çıkıyor en fazla. O yüzden yaptırıyorum 🙄🙄
Bana pek mantıklı gelmiyor ama yapılan tüm tırnaklar da çok güzel oluyor
Merak ettim. Bazı kadınlar birkaç aylık kalıcı oje sürüyor. Hiç gusül abdesti almıyor mu ki?
Kadınlar çocukları gibi görür tırnaklarını o yüzden 500 tl veren verir tırnakları için
50 bin kazaniyorsan evet 5 10 bin kazaniyorsan hayır
Bilgi: vefat ettiğinizde o tırnaklar varsa, çıkarmıyorlar. Böylelikle son abdestiniz geçersiz olur.
Bende her ay yaptırıyorum
Bizim burada 35 € bana yine de çok geliyor.
Ama bu tırnağa alışınca da kendi tırnağını kullanamıyorsun kötü alışmamak lazım
Kesinlikle asla değil
Güzel el varsa ortada değer bence. Görmeden bilemeyiz ki:)
Mantık yok sistem var canim obur aya 500 de kalmaz o😀
Ben sevgilimin güzel ayaklarını öpe öpe sevdiğim için tırnaklarına da masraf ediyorum pedikürlü bakımlı olsun diye feda olsun
Bütçene göre paran çoksa yap, ama sen bunu düşündüğüne göre 500 tl saçma
asla değil 70 liraya takma tırnak alırım daha iyi
Saçma ya tirnak mikrop yuvasi kes at
Seven ve kullanabilen için mantıklı.
Çok para varsa verilir
el ayak beraberse hayır
müebbet yemiş bir mahkum gibi. :)
Mantık bunun neresinde tam olarak?
Mantıklı hiç bir yanı yok
Bana mantıksız tabi herkesin zevki farklı
Parmaklar sana aitse mantikli
Türkiye de pahalıymış
Çok saçmaaa evde kendiniz yapın
İmkanı olan için mantıklı...
Değil
Sebebi ney ki?
Asla değil.
Evet ben daha fazlasını da veriyorum
Evet
Zaten tırnağım var
parayı ben vermedğime göre!
Paran varsa verirsin gayet normal
Mantıklı
1000 ver millet para kazansin zengin olsun
Mantıklı değil
değil
Mantiksiz
Parası olan yapsın.
Gereksiz
Gereksiz
asiri mantiksiz gereksiz masraf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?