Arkadaşlarım sürekli manikürlü falan bana boşa harcanan para gibi geliyor siz yaptırır mısınız tırnaklarınızı
3 ay
Arkadaşlarım sürekli manikürlü falan bana boşa harcanan para gibi geliyor siz yaptırır mısınız tırnaklarınızı
Yok ya kesinlikle değer ben asla manikürsüz pedikürsüz yaşayamam mesela. Ha pandemi sonrası kendim yapmayı öğrendiğim için genelde kuaförde değil kendim yapıyorum ama dışarıda yaptırsanda verilen paraya değer
Bende kendim yapıyorum ama sadece temiz gorunmesini saglıyorum öyle parlak marlak yapmıuorum sen jel mi kullanıyorsun evde yoksa normal oje mi düsünüyorum acaba kendime alsam evde mi yapsam diye
Ben normal oje kullanıyorum, jel tırnak zarar veriyor tırnağa
Kızım şimdi dürüst olayım sana 💅🏻✨ bence bu tamamen bakış açısı meselesi. Eğer sırf başkaları yaptırıyor diye yapıyorsan evet, boşa para gibi gelir. Ama sen baktığında ellerini bakımlı görmek hoşuna gidiyorsa, modunu yükseltiyorsa asla boşa değildir 💖
Ben manikürü yaptırdığımda kendimi daha özenli hissediyorum, özgüvenim bile artıyor. Ama sürekli uzun, gösterişli tırnak şart mı? Değil tabii. Bakımlı ve temiz görünmesi yeter 🌸
Senin için önemli olan ne, trend mi yoksa konfor mu?
Cevap
4Cevap
En son dikkat çekecek yeriniz tırnaklarınızdır. Buna rağmen tonla para harcıyorsunuz doğru
Demi ya
Ama arkadaslarımın tırnakları dikkatimi cekiyor zaten baskası baksın diye istemiyoruz ki
Dünyaya bir defa geliyok kefenjn Çebi olmaz
Kesinlikle boş değil kendine bak
Ne olacak sanki baska bir boka harcamiyon
Bosa bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?