Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklere kapatmayı unuttum soruyu... sorry 🤷🙄👑

Benim için ruj çünkü sık sık kullandığım makyaj malzemesi oluyor. Daha yeni nude tonunda bir ruj sipariş verdim favori markamdan yine sipariş verebilirim farklı bir rengini. Flormar her zaman en iyisi zaten pişman olmuyorum.😘💋💄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Makyaj yapmadığım için almıyorum
Makyaj malzemeleri bitiyor mu ki 🙄
Ben sürekli yenisini alıyorum biri bitmeden birini kullanıyorum, hiç bitirdiğim olmadı bu güne dek.
Canımın istediği beğendiğim bir ürün varsa bitmesini beklemem elimdekinin.. Keyifli geceler..
Makyaj sevmiyorum
hiç bir şey
Gõz kalemim
Yok ki
Eyeliner
Rimel ve ruj
Makyaj yapmıyorum 😄
Rimel dudak kalemi
Kapatıcı alıyorum
Ruj mu neden
Ruj daha çok kullanıyorum 🤷
Gerek yok bence
Tercih meselesi.
Dimi banane ki dimiii
Allık kesinlikle
Maskara