Güncellemeler
+1 yıl
ne yapmam gerek
doktoruma sordum o sorun olmadığını söylüyor
Başka doktora görün bende doğum yaptm normal doğum. Seyimdeki tüm dikişler patlamış gittim doktora bana sorun yok 2 dikişlik iş dedi. Ve ben biliyorum durum facia gidip başka doktora göründüm 1 saat ameliyat oldum dik düzelt 1 saat uğraştı adam. Yani. sen kendi hislerine güven ve başka doktora git
Cevap
7Cevap
Kulaktan ameliyat olmuştum sıkıntı vardı yok dediler gerçeği kabul etmeleri bir yol sürdü senin daha ucbes ayın var
ödem zamanla iner ya ama ödemin de tıbben eritilmesi mümkün
deriye göre değişiyor ince deri 1 yıl kalın deri 2 yıl falan
1 yıl kadar surer
Yalan söylüyor
Yalan
genel olarak ödem sislikler uzun sürede gidiyormuş o yüzden
Ödem olustuysa öde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?