Ben cildime kız arkadaşımdan daha özenli davranıyorum. Egzama sorunum vardı o yüzden yıllarca temizliğine, nemlendirmesine hep dikkat ettim. Alışkanlık oldu. Her ürünü kullanamadığım için daha özenli davranıyorum.
Sizce bu durum beni itici yapar mı?

Ben cildime kız arkadaşımdan daha özenli davranıyorum. Egzama sorunum vardı o yüzden yıllarca temizliğine, nemlendirmesine hep dikkat ettim. Alışkanlık oldu. Her ürünü kullanamadığım için daha özenli davranıyorum.
Sizce bu durum beni itici yapar mı?

Neden itici yapsın ki ben de çok severim cilt bakımı ve düzenli bir şekilde yapmasam da bana itici gelmiyor ve erkek arkadaşım bile yapıyor ona neden itici gelsin ki
Neden yapsın bu düşünce resmen at gözlüğüyle etrafa bakmaktır. Bakım kötü bişeymi sanki bakımlı erkekleri her zaman tebrik etmişimdir bu yüzden şu an senide tebrik ediyorum 👏👏
Cevap
10Cevap
Hayır neden itici yapsın? Bir insan her zaman bakım yapmalı bu cinsiyetle alakalı bir şey değil bence.
egzamayı naaıl geçirdiniz bende de var ne yapsam geçmedi
tabi tam olarak geçmedi. Doktorun önerdiği markalar dışında başka hiç ürün kullanmadım. Özellikle bu soğuklarda daha çok artırıyor yatıştırıcı nemlendiricileri sürekli kullandım kullanıyorum. bepantol ve la roche markalı ürünleri genelde kullandım. Doktorumda uygun bulmuştu
ancak düzenli bakım yapmak egzamayı hafifletti o yüzden daha rahatım.
Yani neden itici yapsın ki? Sonuçta kendine bakıyorsun. Yanlış yaptığın bir şey de yok. O yüzden takılma…
Hayir, çok güzel bi alışkanlık, kız arkadaşına da aşılayabilirsin
Kanka yüzdeki güneş lekelerine ne iyi gelir biliomusun bu arada hiçte itici değil
Disari cikmadan önce güneş kremi sür yoksa artmaya devam eder ya da disarda calisiyosan daha çok dikkat et ben her gün sürüyorum
@Bittiartikhersey marka olarak avene vichy ya da solanta hangisi ni kullansam fark var mi
Kullanmadım onları bilmiyorum
Bakimli erkek nufusu zaten az kanka hic bir sikinti olmaz
Sevmiyorum genel olarak bakımsız kızları bende aşırı titizim bu konuda ve her gün bir rutinim var illa ki
Bakımlı olmak güzeldir. İtici olacağını sanmam 🖤
Neden itici yapsın kız arkadaşında senden ilham alıp yapar belki👏
Kendini çok seviyorsun ne mutlu sana
Bakımın cinsiyetle ne alakası var
çok para harcıyorsan evet
Yoo bilakis sempatik yapar
Bakımlı erkek özel erkektir abi
Saklı saklı yap sende.
Biraz belki ama bakımlı erkekler daha iyi
Bayır bakımlı olmak iyidir
temiz olmak güzeldir kardeşm
Hayır yapmaz
Yooo
Hayır yapmaz
Biraz
Hayır tabikide bakımlı olman daha güzel
Ne alaka
Bakımlı olmak güzeldir ya
Ne alaka aksine çekici yapar
hayır
yapmaz
Babam da benden fazla yapar mesela 😂
Hayır yapmaz
itici değilll su algıları kırın artıkkkk
Hayır niye
Yapmaz neden yapsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?