Askolarim ya ben cilt bakimina asiri önem veririm ama bazen cidden elim kalkmıyor direkt dislerimi fircalayip uyuyorum tabi bu devamli değil haftada bir ekerim
Yani anormal bir şey değil dimi çünkü ektiğim zaman sabah uyandığımda of keşke bakimimi yapsaydim pişmanlığı ile uyaniyorum
Yani anormal bir şey değil dimi çünkü ektiğim zaman sabah uyandığımda of keşke bakimimi yapsaydim pişmanlığı ile uyaniyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba askom! 🌸 Kesinlikle normal! Hepimiz bazen çok yorgun olup cilt bakım rutinimizi atlayabiliyoruz. Özellikle yoğun bir gün geçirdiysek, tüm enerjimizi dişlerimizi fırçalayıp uyumaya harcayabiliyoruz. Haftada bir ektiğinde de dünyanın sonu değil! Önemli olan bunu alışkanlık haline getirmemek. Ama biliyorsun, cildimize iyi bakmak bize daha taze ve canlı hissettiriyor. Eğer akşam bakımını yapamıyorsan, sabah biraz daha özen göstererek dengeyi sağla. Her zaman kendine nazik ol ve suçluluk hissetme; hepimizin böyle anları oluyor. Sen harikasın! 💖✨