Açıcı sürülüp ardından boyanan bir saç 3 hafta sonra boyanırmı?

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 hafta önce kulak arkası boyatmak için kuaföre gittim. saçımı daha önce siyaha boyadığım için saçıma sürdükleri açıcı beyaz açılmadı çingene sarısı oldu kırmızlılık oldu. sonra onun üstünede karamel rengi bir boya sürdüler ve şu an çok kötü duruyor kahverengiye boyamak istiyorum zaten saçımın hepsi değil bazı yerlerde var. Ve banyo yaptıkca rengi dahada kötüleşiyor mor şampuan kullanıyorum ama bu rengi o bile düzeltemiyor.3 hafta geçti hint boyasıyla kahverengiye boyamak istiyorum sizin fikriniz nedir. saçım yanarmı ama bu saçla dışarıda çıkmak istemiyorım kendi saçım kahverenfi arada çok kötü bir renk duruyor.
Açıcı sürülüp ardından boyanan bir saç 3 hafta sonra boyanırmı?
Cevapla