15 gün sonra tekrar açıcı sürücem bir şey olur mu? Saçım kopmaz dimi?

Gür, Doğal ve sağlıklı saçlarımı açtım ama tam açılmadı 15 gün bekledim biraz yağlarla bakim yaptım şimdi tekrar acicam sacim kopmaz dimi.

15 gün sonra tekrar açıcı sürücem bir şey olur mu? Saçım kopmaz dimi?
Cevapla