Highlighterı yoğun kullanmak, abartılı makyaj mı yoksa yüze nur inme sembolü müdür?

Selamlar :)
Kimi der ya " yüzüne nur mu indi bu ne hal" aklıma geldi highlighter kullanmak abartıya giriyor mu? Şahsen ben burun ucu ve elmacık kemiklerimde, göz kenarlarıma kullanıyorum ve çok hoş buluyorum. Sizin bu konuda fikriniz nedir peki?
Highlighterı yoğun kullanmak, abartılı makyaj mı yoksa yüze nur inme sembolü müdür?
Highlighterı yoğun kullanmak, abartılı makyaj mı yoksa yüze nur inme sembolü müdür?
Cevapla