Barbara palvine güzelmi dedim durduk yere birilerini kıyaslayıp duruyon herkese hem barbara palvin bundan guzel olmadigi için bunun güzel olduğu anlamına gelmez bi kere hem ben güzel değil diyorum zorla güzel diyorsun allah allah iyi ki bi yorum yaptık zaten güzellik göreceli bir şey neden zorlayip duruyon hem bunu kendinde söylemişsin yorumlarında ve bu arada her kadın güzel değildir onları güzel diyerek kandırıp bişeyler yaşamaya çalışan erkekler sayesinde hepsi kendini hint kumaşı sanıyor yataktan sonrası zaten bizim için hatta her erkek için kadınlar bir hiçtir ve bu bir gerçektir hiç kimse oranı buranı sallayarak inkar etmeye gelmesin sende dahil ya ne bu sizden çektiğimiz kardeşim ille gerçeklerimi söyleyelim şimdi bunlari dedim diye dolup taşıp atacan da atacan
Pardon da ne alaka bu konuyla? Örneğin ben bu kadın hakkında iyi şeyler söyledim diye bu kadından bir çıkarım mı olmak zorunda? Kadınlar da güzel kadınlara güzel olduğunu söylüyor genelde (kıskanç değilse ve dobra bir insansa), herkes çıkarının peşinde değil. Söylediklerinde kısmen haklısın bazı erkekler çirkin kadınların egosunu çok tatmin ediyor ama benim durumum öyle değil. Benim peşimden kimse koşmadı şu zamana kadar öyle bir derdim de yok zaten ama beni istemediğini yüzüme söyleyen erkekler bile hep güzelliğimden bahsederdi.
1 seni istemeyen erkek zaten sana güzel diyip seni kırmaz. 2 evet bu kadına güzel demekle çıkarın oluyor çünkü ona benzetmeye çalışıyorsun kendini.3 senin peşinden kimse koşmadıysa bu zamana kadar tipinde büyük ihtimalle sorun var ya da evden çıkmıyorsun kim görmüşki kovalasın onca abaza varken ve buna rağmen peşinde koşmuyorsa sorun büyüktür bence bu kadar açıklamanın ardından uzatmamak güzel olur ne dersin?
😂 yazık kafana. Erkekler ne yazık ki çirkin kadınların peşinden daha çok koşuyor. Geçenlerde ahlaksız kadının biri adamı peşinden koşturup sonra da dolandırıp tüm yüzüne estetik yaptırmış. Bu örnekte bu dediğimi yeterince kanıtlıyor zaten. Ayrıca o bahsettiğim erkekler oldukça kaba insanlardı yani kalbimin kırılmasını umursayacaklarını sanmıyorum. O kadar pis ve kaba ağızlarına rağmen benim güzel olduğumu söylemişlerdi. Güzel kadınlar daima yalnız, zaten depresyona giren ya da bu sebeple intihara kalkışan çok fazla güzel kadın var ne yazık ki. Gerçi senin güzellik anlayışın belli ki biraz kıt, bu fotoğraftaki kadına bile güzel değil dediğine göre. Ha bu arada kendimi hiçbir zaman birisine benzetmeye çalışmadım bence birisine benzememek çok daha güzel bir şey ve ben bu kadını tanımıyordum, Tv'de görünce benzetenler oldu ondan sonra tanıdım zaten.
Çünkü çirkin kadınlar daha basittir örnek sen burada seni biraz övseydim kendinden geçerdin kanatların olsa uçardın ama olmayan aklına seni bile görmeden övmem yani görmeden guzel diyip kandırmam asla ve alsa gelmezdi olmayan aklınla sende güzel sanardın kendini 😂😂😂
Bence kendini fazla rezil etmeden sus baksana kendi ağzınla diyorsun bugüne kadar peşinde kimse koşmamış kendi kendini rezil ediyorsun güzel olmadığını kanıtlıyorsun olmayan beyninlede buni iyi bir şey sanıyorsun hadi eyvallah cahile fazla söz anlatmak zarar anlatmiycam daha
Yazık kafana yeminle 😂 bir kadının peşinden koşunca o kadın güzel mi oluyor? Hayatım boyunca kimse peşimden koşması bununla gurur duyuyorum çünkü kendimi kimseye satmaya kalkışmadım bir onurum gururum şerefim vardı. Zaten nerede çirkin biri görsem 3 kuruş etmeyen ruhunu ve bedenini millete satma peşinde. Güzel ve iyi kadınlar da yalnızlıktan ölüyor işte.. ah adaletsiz dünya ah.. ayrıca da bu fotoğraftaki kadına benzediğim sürece çirkin olma ihtimalim yok :))
Esmer de olsa siyah gözlü de olsa bir şey değişeceğini sanmıyorum kadının yüzü oyuncak bebek gibi, gerçek bir insan gibi değil sanki kalemle çizilmiş kadar güzel.
Adriana Lima dan milyon kat daha güzel olduğuna yemin edebilirim bu kadın aynı oyuncak bebek kadar güzel, Adriana limanın ağzı büyük ve yüzü erkeksi. Ama seksi bir kadın sadece abartıldığı kadar güzel değil.
Ben kendimden bahsetmiyorum bu fotoğraftaki kadından bahsediyorum kadın 46 yaşında olmasına rağmen o saydığım isimlerden daha güzel. Oyuncak bebek güzelliğinde bir yüzü var, gerçek olduğuna inanmak zor. Onlar kadar dikkat çekememesinin tek sebebi minyon olması.
Saydıklarımın yüzü kadın yüzü gibi kibar bile değil, fazla sert yüz ifadeleri var ve maskülenler. Bu kadının yüzü oyuncak bebek yüzü gibi, gerçek olduğuna inanmak zor. Babyface kadınlar güzellik olarak 8273737 adım öndedir.
Brigitte bardot ve bu fotoğraftaki kadından daha güzel bir ünlü kadın yok. İkisi de biblo bebek gibi barbara adriana halt etmiş. İnkar edemem çekicilikleri var ama güzellik olarak brigitte bardot ve bu kadın açık ara farkla önde
Kardeş yalan söyleyecek olsam niye gizli üye olarak sorayım elime ne geçecek 😂 ayrıca Türk kadınları çok güzel buna lafım yok ama beni görenler de ilk başta yabancı uyruklu zannediyor zaten
Hayır canım Türk kadınları tabiki de güzel bunu eleştirmem sadece bu kadın yapısı çok farklı kalemle çizmişler gibi pek bu tarz Türk kızı görmedim o yüzden öyle dedim 😁. Doğrudur tabi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Diğerleri bu kadından daha güzel. Bu kadın ortalama tipi
Bu kadına benzeyen burada kac kişi gördüm .
Abartma istersen 😂 barbara da adriana da yüz güzelliği olarak bu kadının yanından geçemez babyface bile değiller
Bence sana benziyor diye sen abartıyorsun. Beğenmek zorunda değilim. Sordun yanıtladık
Beğenmek zorunda tabiki değilsin ama barbaradan çok daha güzel olduğu aşikar.
Kadın güzel değil sen benzesen bile ne olacak kendini övmeyebilirsin mesela
Güzel değil mi? Oyuncak bebek gibi yüzü var gerçek gibi değil ve sen bu kadına güzel değil diyorsun. İlginç.
Neden ilginç olsun hani güzellik göreceli bir kavramdır diyorsun ya?
Babyface kadınlar her zaman daha güzeldir. Barbara Palvin'in yüzü bu kadının yanında erkek yüzü gibi sert duruyor.
Barbara palvine güzelmi dedim durduk yere birilerini kıyaslayıp duruyon herkese hem barbara palvin bundan guzel olmadigi için bunun güzel olduğu anlamına gelmez bi kere hem ben güzel değil diyorum zorla güzel diyorsun allah allah iyi ki bi yorum yaptık zaten güzellik göreceli bir şey neden zorlayip duruyon hem bunu kendinde söylemişsin yorumlarında ve bu arada her kadın güzel değildir onları güzel diyerek kandırıp bişeyler yaşamaya çalışan erkekler sayesinde hepsi kendini hint kumaşı sanıyor yataktan sonrası zaten bizim için hatta her erkek için kadınlar bir hiçtir ve bu bir gerçektir hiç kimse oranı buranı sallayarak inkar etmeye gelmesin sende dahil ya ne bu sizden çektiğimiz kardeşim ille gerçeklerimi söyleyelim şimdi bunlari dedim diye dolup taşıp atacan da atacan
Pardon da ne alaka bu konuyla? Örneğin ben bu kadın hakkında iyi şeyler söyledim diye bu kadından bir çıkarım mı olmak zorunda? Kadınlar da güzel kadınlara güzel olduğunu söylüyor genelde (kıskanç değilse ve dobra bir insansa), herkes çıkarının peşinde değil. Söylediklerinde kısmen haklısın bazı erkekler çirkin kadınların egosunu çok tatmin ediyor ama benim durumum öyle değil. Benim peşimden kimse koşmadı şu zamana kadar öyle bir derdim de yok zaten ama beni istemediğini yüzüme söyleyen erkekler bile hep güzelliğimden bahsederdi.
1 seni istemeyen erkek zaten sana güzel diyip seni kırmaz. 2 evet bu kadına güzel demekle çıkarın oluyor çünkü ona benzetmeye çalışıyorsun kendini.3 senin peşinden kimse koşmadıysa bu zamana kadar tipinde büyük ihtimalle sorun var ya da evden çıkmıyorsun kim görmüşki kovalasın onca abaza varken ve buna rağmen peşinde koşmuyorsa sorun büyüktür bence bu kadar açıklamanın ardından uzatmamak güzel olur ne dersin?
😂 yazık kafana. Erkekler ne yazık ki çirkin kadınların peşinden daha çok koşuyor. Geçenlerde ahlaksız kadının biri adamı peşinden koşturup sonra da dolandırıp tüm yüzüne estetik yaptırmış. Bu örnekte bu dediğimi yeterince kanıtlıyor zaten. Ayrıca o bahsettiğim erkekler oldukça kaba insanlardı yani kalbimin kırılmasını umursayacaklarını sanmıyorum. O kadar pis ve kaba ağızlarına rağmen benim güzel olduğumu söylemişlerdi. Güzel kadınlar daima yalnız, zaten depresyona giren ya da bu sebeple intihara kalkışan çok fazla güzel kadın var ne yazık ki. Gerçi senin güzellik anlayışın belli ki biraz kıt, bu fotoğraftaki kadına bile güzel değil dediğine göre. Ha bu arada kendimi hiçbir zaman birisine benzetmeye çalışmadım bence birisine benzememek çok daha güzel bir şey ve ben bu kadını tanımıyordum, Tv'de görünce benzetenler oldu ondan sonra tanıdım zaten.
Çünkü çirkin kadınlar daha basittir örnek sen burada seni biraz övseydim kendinden geçerdin kanatların olsa uçardın ama olmayan aklına seni bile görmeden övmem yani görmeden guzel diyip kandırmam asla ve alsa gelmezdi olmayan aklınla sende güzel sanardın kendini 😂😂😂
Yav he he
Bence kendini fazla rezil etmeden sus baksana kendi ağzınla diyorsun bugüne kadar peşinde kimse koşmamış kendi kendini rezil ediyorsun güzel olmadığını kanıtlıyorsun olmayan beyninlede buni iyi bir şey sanıyorsun hadi eyvallah cahile fazla söz anlatmak zarar anlatmiycam daha
Yazık kafana yeminle 😂 bir kadının peşinden koşunca o kadın güzel mi oluyor? Hayatım boyunca kimse peşimden koşması bununla gurur duyuyorum çünkü kendimi kimseye satmaya kalkışmadım bir onurum gururum şerefim vardı. Zaten nerede çirkin biri görsem 3 kuruş etmeyen ruhunu ve bedenini millete satma peşinde. Güzel ve iyi kadınlar da yalnızlıktan ölüyor işte.. ah adaletsiz dünya ah.. ayrıca da bu fotoğraftaki kadına benzediğim sürece çirkin olma ihtimalim yok :))
Bu bizim reese abla deguil mi? Hani oskar odullu oyuncu
Evet ama buna rağmen, bu olağanüstü güzelliğine rağmen bahsettiğim isimler kadar abartılmıyor nedense..
Pek medyatik degil de ondan
Sen surekli gizliden foto paylasan kiz degil misin yesil gozluydun beren vardi sanki :D
Nasıl anladınız 😂
Harbi o musun hshdh seni bi canli gormedik hep gizlisin
Bu arada ben anlarim dhhdh
Bu kadına benzeyen bir kız arkadasım vardı benden hoşlanıyordu onu kabul etmediğim için öyle pişman oldum ki uzun yıllar onu düşündüm :(
Sarışın mavi göz sıradan bi görüntü
Esmer de olsa siyah gözlü de olsa bir şey değişeceğini sanmıyorum kadının yüzü oyuncak bebek gibi, gerçek bir insan gibi değil sanki kalemle çizilmiş kadar güzel.
Abartı bir güzelliği yok bence
Nasıl yok ya bebek gibi yüzü var asıl barbara palvin adriana ya da margot robbie abartılıyor
Adrianın yanından geçemez onu bi unut.
Adriana Lima dan milyon kat daha güzel olduğuna yemin edebilirim bu kadın aynı oyuncak bebek kadar güzel, Adriana limanın ağzı büyük ve yüzü erkeksi. Ama seksi bir kadın sadece abartıldığı kadar güzel değil.
Tamam kanka en güzel sensin. Sen hepsinden iyisin 😄
Ben kendimden bahsetmiyorum bu fotoğraftaki kadından bahsediyorum kadın 46 yaşında olmasına rağmen o saydığım isimlerden daha güzel. Oyuncak bebek güzelliğinde bir yüzü var, gerçek olduğuna inanmak zor. Onlar kadar dikkat çekememesinin tek sebebi minyon olması.
Tamam güzellik göreceli. Benim önüme 2sini koy adrianayı seçerim. Konu kapanmıştır.
Onlardan iyi değil ama güzel
Onlardan kat kat iyi
Güzel ama saydıkların daha güzel kadınlar
Saydıklarımın yüzü kadın yüzü gibi kibar bile değil, fazla sert yüz ifadeleri var ve maskülenler. Bu kadının yüzü oyuncak bebek yüzü gibi, gerçek olduğuna inanmak zor. Babyface kadınlar güzellik olarak 8273737 adım öndedir.
Sadece Scarlett Johansson ve brigitte bardot bu kadınla eşit olabilir
Bir de Emma Watson güzel
Güzellik göreceli bir kavramdır hanımefendi herkesin fikri kendine özgü
Brigitte bardot ve bu fotoğraftaki kadından daha güzel bir ünlü kadın yok. İkisi de biblo bebek gibi barbara adriana halt etmiş. İnkar edemem çekicilikleri var ama güzellik olarak brigitte bardot ve bu kadın açık ara farkla önde
Anlıyorum
Verse yokluktan s.. kerim yani
Knk sana kötü bir haberim var sen böyle bir kadını rüyanda görürsün ona şükret
Yav he he sokaklar buna benzer tiplerle dolu
Aynen sokaktaki herkes biblo gibi zaten 😂 rüyanda cenneti mi gördün de gerçek sandın sen hayırdır
Kanka sen bu kızı sana benziyo diye gözünde çok büyütmüşsün bunlardan çok çok daha iyileri her köşe başında var
Bu kadın güzel değilse barbara ya da Adriana mankenlikten istifa etsin
Bu kadın bir harika, şanslısın bence
Teşekkür ederim
Güzele güzel demezsek hesabını sorarlar bize
Reese bu
güzel
Değil, çirkin
Yalann
Yalan olan ne
Seni benzetmeleri
Niye yalan olsun 😂 ünlü olmayan güzel kızlar olamaz mı
😁 Kadında pek Türk tipi yok
Kardeş yalan söyleyecek olsam niye gizli üye olarak sorayım elime ne geçecek 😂 ayrıca Türk kadınları çok güzel buna lafım yok ama beni görenler de ilk başta yabancı uyruklu zannediyor zaten
Hayır canım Türk kadınları tabiki de güzel bunu eleştirmem sadece bu kadın yapısı çok farklı kalemle çizmişler gibi pek bu tarz Türk kızı görmedim o yüzden öyle dedim 😁. Doğrudur tabi
Bana genelde oyuncak bebek gibisin derler, bu kadını da benzetti birileri en son ve bu kadın da gerçekten oyuncak bebek gibi çok güzel.
At resmini merak ettim
Buraya çok fazla fotoğraf atmışımdır ama artık atmamaya karar verdim
Bilmem görmedim hiç neyse
Mutlaka görmüşsündür
Buna benzer birini hiç görmedim
Güzel bence
Çok çirkin 😩🤣
Şaka mı
Tabi kide şaka 🙃
Yani