Alnımda küçük yaşlarımdan beridir çok belirgin çizgiler oluştu. Çirkin buluyorum. 


İnsan bir şey hissedince gerçekten bunları görmüyor emin ol
İnsani şeyler bunlar naylon bebek değiliz sonuçta
Cevap
2Cevap
bende de vardı, botoks yaptırdım. şmdi gayet iyi görünüyor.
Yüz yogası yapabilirsin ben öyle yapıyorum ve kaşlarımı çok kaldırmamaya çalışıyorum.
Bir güzellik salonuna giderek botoks yaptırabilirsin
Yüz masajı yapabilirsin onlarla uğrasamiyisan botox yaptır
Yani kötü duruyor
botokstan daha kotu olamaz
Erkegi erkek gosteren onemli özelliklerden biri kaş sırtı (big brow ridge) , yan profilden bakildigi zaman sac cizgisi ve kaş capraz durursa altın oran budur.
hayir dikkat etmem bile
önemli değil
Hayır bence karizmatik ve daha maskülen
Hayır
Kötü değil.
Senden küçüğüm ben de bile var boş ver
Değill
Botox yaptır knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar