hormon kullanmadan sakal bıraksam yakışır mı sizce kizlar ince sakal ve bıyık tam bahsediyorum?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence iyi olur dostum
çok sağol dostum en azından gerici ve cahil tiplerden değilsin çağdaş insanlarin sayısı az maalesef
Rica ederim. cahil her zaman cahildir boş ver onları takma görmezden gel
zaten onları hiç bisekilde takmıyorum cahille ugrasilmaz diye boşuna dememisler
Bir gün sizi tarihten sileceğiz.
hahahha😅😅😅😅
komikmiş
hayaller güzeldir lgbt insanligin doğusundan beri var olmuş bişey sen tek başına sileceksin heralde tarihten
isminde hayır yok sapik ya bide lgbt bireyleri olarak bize sapkın derler ismine bak önce sen
kendini tarihten silde bir kadını kendinden kurtar hayrina
Evet var olduğunuz her topluluk helak olmuş 😂 adım vesvese dostum içinde sapıklık duygusu barındıranlar o 7 hafri yan yana koyamıyor son harfe takılıyor 😂
helak olmadigimiza göre tarihten gelen hurafelere inanmamak gerekiyo demekki
en son Lut kavmi helak olduktan sonra bidaha lgbt topluluğu oluştu hemde daha kalabalığız ve hala helak olmuyoruz Allah bile çağa ayak uydurdu sen hala geri kafalisin
İstediğin kaynaktan bakabilirsin hepsi sana aynı şeyi söyleyecek 😂
Gözümde canlanan olaya bak bir tarafta seyit onbaşı var 215 kg top mermisini kaldırıyor diğer tarafta sen tırnağın kırıldığı için ağlıyosun 😂
sana bişey söyleyecem kardeş ben senin yatak odanda kimle ne yaptığına lgbt bireyi olarak karismiyosam sana da benim özel hayatim yatak odama laf söylemek düşmez istediğim kadınla birlikte olurum seni ve toplumu benim yatak odam benim bedenim benim hayatım asla ilgilendirmez
Dostum keşke pisliğinizi kendi odanızda yaşasanız inan umrumda olmaz herkes adına konuşabilirim bu konuda kimsenin umrunda olmaz ama siz yatak odasında kalması gerekeni sokaklara taşıyorsunuz medyaya taşıyorsunuz bu yüzden sizd toplumun ahlakını bozuyorsunuz diyoruz bunu ben yapsam bende bozmuş olurum ama siz bu olayın mahremiyetine saygı duymuyorsunuz
o konuda tamam okey ama heterolar olarak sizdende yapanlar var sadece lgbt diye kapsama lgbt bireylerinin icindede çok düzgün insanlar var emin ol
Valla çoğunluk beni rahatsız ediyosa içindeki azınlık olan düzgünleri gözüm görmez siz çıktınız bu renkler bu bayrak bizimdir dediniz sokakta yürüyüş yaptınız birkaçına devlet izin verdi sonra ne oldu biliyomusun? O çocuk istismarcı pedofoli pislikleri sosyal medyada örgütlenerek bizimde renklerimiz var bizimde bayrağımız var bizde kendimizi ifade etmek istiyoruz diye sizden esinlendiler he benlik sıkıntı yok toplanıp çıksınlar bizim işimize gelir hepsini bir arada yakalayıp hadım ederiz ama pislikten pislik çıkar demek istediğim bu
valla pedofili heterolarin sapıklığı ben hiç bitane bile pedofiliyi destekleyen lgbt bireyi görmedim hatta en başta ben lgbt bireyi olarak o sapıklara karşı çıkarım
küçücük çocuklardan faydalanmak isteyen tahrik olan şerefsizler gebersin zaten bu konuda aynı fikirdeyiz bence
lgbt bireyleri olarak yürüyüşlerde insanlık haklarimizi devlet bize kesinlikle sağlıktan faydalanma hakkı vs vermiyo bu yüzden lgbt bireyleri olarak haklarimiz için yuruyuyoruz
Neden versin kardeşim ters ilişki sağlığa zararlıdır bile bile neden sağlık sistemine zarar vericek bir karar versin devlet adam sigaraya bile aldığı vergiyi sırf adam 30 sene sigara içiyor sonra kanser oluyor 40 sene devlet adamın sağlık masraflarını karşılıyor diye vergisini tavan yaptı
lgbt bireylerinden vergi almasını biliyo ozaman ben çalışıyorum şu an işyerinde benden vergi almasin ozaman
Ben olsam senin aldığın nefesten bile vergi alırdım 😂
transfobik homofobik bı insandan da bu cevap beklenir ben akşama kadar caliscam emek verecem piyasaya ekonomiye katkı saglayacam bide vergi alıp beni kotuleyecek
lgbt bireyleri olarak iç isyan cikartiriz yaptiginiz dogrumu nefes almamizdan da vergi alacaklarmis
bizi destekleyen sadece lgbt bireyleri değil bizi destekleyen hetero yani senin gibi milyon tane insan var o yüzden lgbt yle mücadele edecek gücünüz yok çoğu insan bizi seviyo kimseye de çok şükür zararımız yok
lgbt ye en çok karşı çıkan biyolojik erkekler sebebide şu kadınların çoğu lezbiyen ve erkekleri tercih etmiyo bu yüzden zaten lgbt dusmanisiniz insanlara saygı duymayı bile beceremeyen insanlarsiniz siz
Türkiye yanında yunanistan kadar bile değilsiniz otur oturduğun yerde 😂
istiyosunuz ki bütün kadınlar erkekleri tercih etsin böyle bı dünya insanlığın doğusundan beri yok yani kadın kadından hoslaniyo aşık oluyor bu ilk çağlardan günümüze kadar var olan ve sonsuza kadar var olacak bişey internette yapmasa nolcak ben sokakta da gider kadınlarla birlikte olurum napabileceksinki
bu durdurulamaz bişey aşktan zarar gelmez nefretten zarar gelir
youtube.com/shorts/MpHFR9CkUUw?feature=share
Rahatlama seansı 😂👍🏾
valla Yunanistan bile lgbt bireylerinden daha değerliyse Türklüğün den şüphe duy
ben türküm şüphem yok ama sen Türklüğün den şüphe duymaya basla bence
Ne alakası var azınlık olarak sizi örnek gösteriyorum
valla sen evde deli gibi otur da lgbt bireyleri olarak bizi bitirme planı kur kafanda timarhaneliksin sebebide milletin yatak odasıyla kafayı bozmuşsun
46lik rapor al bence
Ben ne uğraşıcam devlet hallediyor zaten o işi 😂 gerçi yakında sizinkiler kazanır iş başa düşer o zaman düşünürüz
bizimkiler kazanınca nolcagini sen düşün artik
CHP kazandığında ya da sol partilerden biri kazandığında gerisini sen düşün şimdilik keyfini cikar
Mecliste birbirinizi seversiniz artık
herşeyin bı hesap vakti var seni mi ilgilendiriyo sanane sıra bize geldiğinde kendi halini düşün sen bu baskılar eziyet dönemi bitecek
akparti iktidarının lgbt bireyleri olarak bize ve topluma yaptığı baskıların sona erecek olmasıni izlemek bile çok keyifli olacak çok kibirli şekilde kazanacağını düşünüyo ama çok fena sandıkta kaybedecek haberi yok
Bak aslında kendi cevabını aldın sen. Bu ülkede lgbt azınlık bir sayıda, bu millet o adamı indirirse sana özgürlük verir mi?
biraz daha hayal kurmaya devam et sen bence milletin hayatıyla kafayı bozduğun için kimin kiminle sevişecegine kişinin kendisi karar verir kadın kadınla sevisebilir yani sen burada lgbtyle kafayı bozmuşsun Yunanistan'a tatile git Yunanlıları çok sevdiğini belirttim ya da kafanda hayaller kur sizofreniye doğru gidiyorsun lgbtyle ugrasilmayacagini sana gostericez
bu ülkede lgbt azınlık sayıda değil gizli lgbt bireyi çok kendini senin gibilerden korktukları için gizliyolar hicde azınlık değiliz bizi destekleyen lgbt bireyi olmayipda destek çıkan çok kişi var haberin olsun
valla akparti lgbt ile öyle bir ugrasiyoki onun yerine kim gelirse gelsin razıyız yeterki o gitsin cevabını aldın bence sen
Valla ben dükkana geldiğinde bile anladıysam sizin gibi olduğunu ne sorsa yok çekiyorum yönetim kabul etse biz etmeyiz o yüzden kafam rahat
yönetim kabul etse sen kimsinde yönetime karşı cikcan acaba
lgbt çok palazlandinguclendi
taraftarlarimizda çoğaldı
Gülşen Bayrak açtı
lgbt bayrağı açtı konserinde Aleyna tilki sanatcilardanda bize destek cikiyo yeşim salkim vs vs
Kaç kişisiniz ya siz kaç kişi oldunuz da güçlendiniz?
Örnek aldığı insanlara bak 😂
valla orasini göreceksiniz 2023de
Hadi 6 milyon olun ee 78 milyon kişi kaldık 😂
senin kafa hala çalışmıyor zeka sıfırın altında ben lgbt bireyleri olarak gizli lgbt bireylerinin çok çok fazla olduğunu söylüyorum sen anlamakta zorluk mu cekiyosun ayrıca hetero olanlarda bizi destekliyor diyorum senin kafan anlayabiliyomu
transfobiklikten algılama kaybı yaşamaya baslamissin
Tamam hadi 15 milyon olun 😂
bu gidişle 80 milyona tamamlayacaksin
her ailede bir tane gizli lgbt bireyi var bu kadarini bil yeter simdilik
herkes açıkça söylemez gizli tutar senin gibi transfobik babası abisi olabilir çünkü
senin gibi abisi babası olan lgbt bireylerine o kadar üzülüyorum ki korkudan içinde tutup ömür boyu gizli gizli yasiyolar
ama ben cesur bı tipim ve lgbt bireyiyim senden daha beter bı babam olmasına rağmen babama söyledim korkmadım yani ben babam veya senin gibi insanlar yüzünden gizli saklı yaşayıp ömrümü asla tuketemem mutlu olduğum hayatı yaşıyorum ben
toplumun bana ne dediği de hiç umrumda değil acikcasi
Her ailede 1 tane he oda iyiymiş 😂😂
zeka çok önemli bişey insan kendi yaptığı canım espiriye bile sadece kendisi gülüyor
bende heterolarin iliskilerini sevmiyorum bende sizin iliskilerinizi lgbt bireyi olarak çıkıp meydanlarda prostesto ediyimmi
Hadi dileğin kabul olduuu bütün dünya eşcinsel oldu 100 yıl sonra ne olacak?
ya gerçekten lgbt düşmanlığın cahillik boyutunda anlatılmaz sana laf sen anlasanda var anlamasanda kudur sinirden lgbt var lgbtnbireyleri olarak sen kendini yirtsanda hayatımızı yaşamaya devam ediyoruz
valla bizim keyfimiz yerinde sen kendini yirtsanda biz hayatımızı doya doya lgbt bireyleri olarak yaşıyoruz sen gergin gergin takılmaya devam et
Ne gerilicem ya can çekişmenizi izliyorum 😂
Hormon kullanmadan sakal ve bıyığın nasıl çıkıyor? Jilet mi vurdun
ewet jilet vurdum
Düzgün çıkıyor mu peki yani nasıl görünüyor
biraz biraz tuylendi ama fazla gozukmesini istiyorum bana hormon verseler ben hasta olurum bende aşırı testesteron var biyolojik erkeklerden bile fazla erkeklik hormonu salgiliyorum hasta olurum yerimde duramam zaten hiperaktifim
ben hormondan korkuyorum aşırı erkeklik hormonu salgiliyo bedenim zaten biraz daha verirlerse ben varta biterim
sakal serumu işe yarar mı acaba keşke bilgim olsa yardım edebilsem
serum nasıl bişey
sakal serumu yaz google a
tamam bakacam nasıl bişey cokmu sert tüyler çıkıyor sakal serumu kullaninca
bilmiyorum ki :D
valla sakallarım çıkarsa iyice çok sert cikmasini isterim benim sakallar orman gibi olsun ya
jilet yapıyorum yuzume