Arkadaşlar, öncelikle gerçekten dış görünüş olarak ve düşünce olarak da elit biri olduğumu düşünüyorum.
Tipim 8/10 deniyor genelde. Bunu söyleme sebebim şu; bir kadın ne kadar güzel olursa olsun yuvarlak büyük kalçası ve ince belli değilse ilgimi çekmiyor.
Hiçbir kadın çirkin değildir ancak yüzü isterse hiç güzel olmasın ince belli ve yuvarlak kalçası varsa aklım başımdan gidiyor. Sapık vs değilim. Nasıl ki bir erkeğin omuzuna bakmak kadını etkiliyorsa bu da beni çok etkiliyor ancak böyle olmayan kadınlara neredeyse hiç ilgi duymuyorum sizce normal mi?
Tipim 8/10 deniyor genelde. Bunu söyleme sebebim şu; bir kadın ne kadar güzel olursa olsun yuvarlak büyük kalçası ve ince belli değilse ilgimi çekmiyor.
Hiçbir kadın çirkin değildir ancak yüzü isterse hiç güzel olmasın ince belli ve yuvarlak kalçası varsa aklım başımdan gidiyor. Sapık vs değilim. Nasıl ki bir erkeğin omuzuna bakmak kadını etkiliyorsa bu da beni çok etkiliyor ancak böyle olmayan kadınlara neredeyse hiç ilgi duymuyorum sizce normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Her erkeğin aklını alır gadası
Kadınlar sadece cinsellikten ibaret gören zavallı adamın tekisin birader
Normaldir moruk, dişiliğin erkek üzerindeki etkisi büyük estetik olarak çok güzel görünüyor
Bu benim birde büyük göğüslerim var