3 yıllık saçlarımı kestirmeyi düşünüyorum? bukleleri geri nasıl kazanırım?

merhaba saçlarım normalde kıvırcık dalgalıydı ancak 3 yıldır uzatıyorum ve toplamak için daha düz bir hale getiriyordum şimdi orta uzunlukta serbest dalgalı bir model düşünüyorum sizce kestirmeli miyim sonradan pişman olur muyum? Bir de hem bukleleri geri kazanmak için hem de saça krem jöle jel vs neler uygulamam gerekiyor? genellikle şu an şu şekilde topluyorum: bunun genelde arkaya ya da aynı böyle öne atılmışı olarak yapıyorum

3 yıllık saçlarımı kestirmeyi düşünüyorum? bukleleri geri nasıl kazanırım?

Genelde bu tarzda topluyorum ancak yoruldum sizce pişman olur muyum?

3 yıllık saçlarımı kestirmeyi düşünüyorum? bukleleri geri nasıl kazanırım?
Cevapla