3 yıl önce saçlarımı kestirdim o günden beri de saçlarım istediğim gibi uzamıyor, ne yapacağım?

Kızlar saçlarınızı nası uzatıyorsunuz anlamıyorum benim saçlarım belime yaklaşmıştı 3 yıl önce kestirdim omuzlarımda göğsüme kadar anca uzadı ama şimdi de kırık çok yine kestirmem lazım bu yüzden uzatmıyorum saça yumurta maskesi falan diyorlar ama bu saçta bit falan yapmaz mı cesaret de edemiyorum saçlarımın hem kırıklarını aldırıp hemde nasıl uzatabilirim
3 yıl önce saçlarımı kestirdim o günden beri de saçlarım istediğim gibi uzamıyor, ne yapacağım?
Cevapla