Saçlarım düz olduğu için dalgalarım inip duruyor, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Benim saçlarım dümdüz ve ben bu yüzden saçlarımı örüp yattığımda kalktığımda saçlarım kıvırcık oluyor ama 2 dakika sonra yine dümdüz oluyor. Maşa da aynı şekilde. Ve saç sabitleyicisi sıktığımda çok sert oluyor saçlarım ve yapay durjyor sevmiyorum o yüzden. Bi yolu var mı kıvırcık veya dalgalı kalmasının?

Saçlarım düz olduğu için dalgalarım inip duruyor, ne yapmalıyım?
Cevapla