26 yasindayim hiç manikür pedikür yaptırmadım hep kendi doğal tırnağım arada oje sürerim öyle protez tırnak falan hiç yok
Sizce bu tuhaf mi? Çok mu geri kalmışım. Herkesin tırnaklar pek süslü
26 yasindayim hiç manikür pedikür yaptırmadım hep kendi doğal tırnağım arada oje sürerim öyle protez tırnak falan hiç yok
Sizce bu tuhaf mi? Çok mu geri kalmışım. Herkesin tırnaklar pek süslü
Tırnakların temiz ve şekli düzgün ise hiç bir şey yapmana gerek yok 👍 manikür pedikür işleri tırnaklari şekilsiz olanlar için gerekli. Birde en önemlisi gereğinden fazla göze batan şekilde uzun tırnak yaptıranlar gerçekten itici oluyor. Ayrıca önemli not: Protez tırnak yaptıran gerçek tırnaklarına zarar veriyor.
Herkes herkesin dediğine veya görünüşüne özenerek yaşasa orjinallikten eser kalmaz. Baka kalırsa tırnaklarınıza oje gibi kimyasal bir şeyi sürmek yerine kına yakın daha iyi ve sağlıklı.
Tercih meselesi manikür tırnakları bozuyor yaptırdığıma pişman oldum. Tırnak kenarındaki etlerimi kesti daha çirkin duruyor bu sefer yaptırmayınca ben sevmiyorum manikür.
27 yaşına kadar hiç yaptırmamış ben 😅 zaten onlar yaptırdıkları için mahvoluyor yani doğal olanı bozup sonra da bozuluyor diyor yapıyorlar kafalar bir dünya
Cevap
34Cevap
Neden tuhaflık olsun ki gadası
Tuhaf değil
İstersen yaptır hevesini al 1 kere ama gereksiz bir şey tırnak uzatmak maniküre zaman harcamak gereksiz böyle insanlar g. tunu nasl yıkıyor merak etmişimdir doğrusu iğrenç tırnak uzatip işin nasil yapıyor ay tırnağım kırıldı yok ne oldu bi de alışkanlık yapıyor...
😀😀 tırnak bakımı bilmiyorum yaa öğretsene ne yapıyorlar
Delimidir nedir. hxsnsn
Kusasım geliyor tırnak uzatanlara doğru bisey değil etleri alıyorlar torpuluyorlar ne mantığı var ki bunun?
Gereksiz bence dnsmsj
Ne önemi var ama kardeşim?
Boşuna gereksiz bir şey
Yoo sağlıkla alakası yok bunun:)
Manikür le sagligin alakası nedir?
Manikür evde kendinde yapabilirsin ama uzatmaya gelince günah bir durum bi anda öldüğünde kesim isi bitiyor ve şeytan uzamış tırnakların arasında golgelnie
O sadece bir hevestir
Aynen İslam dinini bilmediğin için:)
Onu bilmenin önemi yok ki bi ise yaramıyor
İsteyen yaptırır ama mantıksız
Hadi bb sana
Oh be hadi bb
Aynen bi insanın üzerine gidersen seni güldürür bak güldürdüm seni iste hiç değilse insanım.
Uzatmak istemiyorum artık bitti.
Herkes kendine yakışanı yapar kardeşim
Kim ne yaparsa kendine yapar
burada yaptığın davranış hoş değildi insanı çıldırtırsan böyle yapar
Hadi hoscakal
Yine başladı 😃😃😃
Diyorum işte seni kimse alamaz
Evliliğimi kıskanma okusan da benim yerime gelemezsin evde kalmış
Yooo değilll demek ki ihtiyaç duymamışsın tercih meselesi bence. Bende hiç
Pedikür yaptırmadım mesela çünkü gerek yok doğal hali güzel manikür yaptırıyorum bi kere yatırınca zaten devamlı istiyor 😅 hiçç bulaşmaaa
Yoooooooov ben gayet bakimliyim ve becerikli olduğum için kendim yapıyorum manikür pedikür zor değil ama göre ve resim yeteneğim el yeteneğim olduğu içinde nail artcilardan iyi desen yapiom onlar işlerine baksınlar yovvyovvvvv
İlk defâ Düğününde kaşını alan 20sinden sonra çalışmaya başladığında ilk defa kendine ait yepyeni etiketli bizzat magazadan gidip kıyafet alan biri için hiçfe değil 😂
yo anormal değil , gerililikte değil. Bana göre çok ekstra bir hizmet manikür pedikür. Süreklilik isteyen bir şey ayrıca. Hiç uğraşamam öyle concon eylemlerle.
Yoo tuhaf degil demek ki ihtiyacin olmamis. Herkes hep ayni seyleri yapacak diye birsey yok. Bende manikurumu pedikurumu kendim yaparim. Arada sirada bakima giderim.
Ben 33 yaşımda yaptırdım ilk manikürü çok da dert değil yani tırnak yapım zaten güzel gerek duymuyorum kalıcı oje için yaptırmıştım
Hayır değil. Manikür pedikür zaten doğal tırnağa yapılıyor yani el ayak bakımı gibi gidip yaptıradabilirdin ama evde kendinde yapabilirsin bunu. Protez tırnak, takma tırnak bunlar zaten saçma şeyler. Gereksiz açıkçası. Eğer maddi durumum iyi veya bu benim hobim diyorsan manikür pedikür yaptırırsın ama evde kendin de yapabilirsin açıkçası. Keşke benim sevgilim eşim olsa ona ben yapsam.
Gerek yok doğal orjinal en iyisi 50 yaşına gelince de yaptırsınlar yüzleri buruşuk ama elleri güzel olsa neye yazar mesele bu değil
Yani olabilir ama yazin acik ayakkabi giyip bakımsız ayaklar gercekten hiç hoş değil hem kadın hem erkekte.
Yani tercih meselesi elbette insan bunu kendisi yapıyor ya da oje sevmiyor diye bakımsız ilan edilemez.. Keyifli günler..
Tuhaflık değil şahsen ben senin gibi doğal güzellikten yanayım tırnağını kesiyorsan temizsen yeterki yani
Bende sevgilim ayaklarını çoraplarını yalatiyor bana öptürüyor falan diye sürekli yaptirtiyorum ona manikür de pedikür de
Alakası yok hayatım, protez tırnaktan hiç hoşlanmıyorum. Ben de hiç kuaförde yaptırmadım kendim şekil verip yapıyorum evde. Sende yapabilirsin.
Tuhaf olan, insanların bunu tuhaf olarak değerlendirmesi.
Değil. Düzgün gözüküyorsa. Ama bence manikurlu daha hoş
Hiç bulaşma zaten hep istiyor ve yaptırmayınca kötü duruyor
Bende hiç yaptırmadım ne alaka kız boş ver bu herkesin yapması gerek dediği olguları
hayır feğil. ben de ilk defa 202li yaşlarımda yaptırdım
Yoo, bence saçma değil. Ne istiyorsan onu yap. Böyle saçmalıkları umursama.
Neden tuhaf olsun ki buna ihtiyaç duymamışsın şimdiye kadar demek
Bence değil. Benim gibi bazıları şanslı olabiliyor ve manikür pediküre ihtiyaç duymuyor 🙃
Ne geri kalcakksn en iyisi kendi tırnağin zaten doğal olan en iyisi bennce 👍🏻👍🏻👍🏻
Bende yaptırmadım sevmemde ama tuaf değil ya normal herkes yapacak degil
Bence gereksiz ihtiyacımız kendin karşılayabiliyorsan gerek yok tuhaf karşılanacak bir durum değil
Hiç değil o kadar hijyenik olmayan bi secenek ki.. ben de gitmedim
Bu yaşa kadar gelmişken bravo daha yapma bence kimyasal içinde olduğu belirsiz şeyleri.
Bende yatırıyorum bu ay bi tane bakım yağı aldım evde kendim tırnağıma kendim bakıyorum bırak manükür yapmayı şu yaşıma kufaöre gidip saçımı kestirmedim çocukken olan hariç ihtiyaç duydukca kendim hallettim bencr bu anormal bir durum değil
İsteğine kalmış bir şey yani ojede pek zarar vermez değil sonucta boya ve cikartirken aseton kullanıyorsun yani asit her türlü zarar vermiş oluyorsun bence hic kullanma☺️
boş ver öyle daha iyi. Süslü püslüler çok mu ileri gitmiş sanki. 😃
Manikür pedikür bağımlılık yapıyor ne kadar fazla yaparsan tırnaklarındaki etler o kadar hızlı çıkar. Özel zamanlar hariç yaptırıp bağımlılık Haline getirtme bence
Bende yapmadım hiç gerek yok bence protez tırnak kullanışlı değil sadece millet yapiyo diye yapılmamalı geri kalmış sayilmassin herkes farklıdır
yoo bu bi tercih meselesi hiç yaptırmamak da normal
Hiçte tuhaf değil orijinalliğini korumuşsun ne güzel
Karşı tarafta sevdiğim özelliklerinden biri bu. Doğallık
Ben bir kere yaptırmıştım manikürü o da 2 sene önce, onun dışında kendim bakım yaparım hep. Elimi de ayağımı da çok beğenirler. Bence gerek yok maniküre sürekli gitmeye
Değil ama bunun tuhaf olup olmadığını sorgulaman tuhaf.
tam tersi yapanlar bi tuhaf parayı saçıyorlar
Kendin de yapmamışsan hiç tuhaf
Hiç tırnagimi kesmedim
Bende hiç yaptırmadım kendim bakım yapıyorum
Hayir niye tuhaf olsun... şart mı ki
Hayır niye olsun ki şart mı sanki
Ben de hiç yaptirmadim saçma geliyor
Hayir niye tuhaf olsun
Bence normal bir şey bakımlı olmak
28 yaşını geçtim bende hiç yaptırmadım.
Herşeyin doğalı en güzeli bunlar bir kural mı
Senin hayatın kim ne diyebilir?
harbiden böyle kadın var mıydı? <3
Hayir tercih meselesi
Elini ayağını temiz bakımlı yapan kadına taparım.
degil ama yaptirmqn gerek bakim bu
Yaptırın şimdi daha güzel olur:)
Ben hayatımda makyaj bile yapmadım
İşte organik kadin diye buna denir
@YıkıkViraneAdam ya bırak simdi makyajsız kadin diyip boya kupu kadinlara dibiniz düşüyor
Alakası yok ben makyajsız dogal kadinlari severim her yeri boya cila olan kadinin güzelliğinin ömrü makyajı kadardir
Daha iyi bence makyaj yapmamak
Aynen öyle
Bakımlı olduğu sürece problem yoktur bence
Tuhaf tabi
Neden
Yani biraz
Hayir degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?