26 yaşına kadar manikür pedikür yaptırmamak tuhaflık mı?

26 yasindayim hiç manikür pedikür yaptırmadım hep kendi doğal tırnağım arada oje sürerim öyle protez tırnak falan hiç yok

Sizce bu tuhaf mi? Çok mu geri kalmışım. Herkesin tırnaklar pek süslü

26 yaşına kadar manikür pedikür yaptırmamak tuhaflık mı?
Cevapla