Çok temiz ve fresk bir görüntüsü var. Ama ne yaparsam yapayım ben de böyle tertemiz durmuyor. Sebebi ne olabilir?

Çok temiz ve fresk bir görüntüsü var. Ama ne yaparsam yapayım ben de böyle tertemiz durmuyor. Sebebi ne olabilir?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Daha yapan kadına denk gelmedim gadası
Denemedim.
Bence tersine yüzü yağlı gibi duruyor. Sanki cilt tonundan koyu bb krem yedirmiş gibi.
İlk makyaj yaptığım günden beri hep öyle yapıyorum 🥲
Hiç denemedim; doğalıktan yanayım..👍🏻
Rahatsız edici duruyor denemem
Of ben de duruyor ve çok güzelll
Deneyenler olmuştur