İlk denememdi. Makyaj bitince ben bile kendimi tanıyamadım. 😂😂 garip durdu sanki beğenemedim. Güzel bir makyaj olmadı bence. 
Bi baktım videodaki ile alakası yok😄.


.
Güllüoğlu'nun 200 ₺ lik.
Fıstıklı şöbiyetinden
Daha tatlı olmuşsunuz.
Ama belli ki; alt yapı sağlam.
Allah sevdiğinize bağışlasın.
.
yavrum anime girl makyajında yanak ve burunları kızartman, gözleri iri göstermen ve parlak bi renkle ortaya çıkarman gerekiyor dudakları tam rujla doldurmak değil de ortaya ruj sürüp etrafa yaymak daha doğallaştırıyor ve denge oluşturuyor
Cevap
51Cevap
Makyaj güzel olmuş. Beyaz tenli mi yoksa buğday tenlimisin? Hani makyaj ve foto açısından pek belli olmuyo da
Beyaz
Yanaklar kızarmamış. Bir de makyajın daha parlak ve yağlı olması gerekiyordu sanki. Baya kuru görünüyor yüzün.
Hiccc alîşık degilim ben allik surmeye ilk kez surdum onuda kizartamadim tam 😊
yaa birşey sormak istiyorum, sen resimlerinde filtre uyguluyor musun? Makyaj gayet güzel 🤗 Güzele ne yakışmaz ki 😇
Snap filtresi asla uygulamam. Normal filtrede cok az diyebilirim. Işık vermek icin 😊 teşekkür ederim
rica ederim 🤗 ama çok samimi olarak söyleyryim, filtreye hiç ama hiç ihtiyacın yok 🤗
Zaten anime kızı gibisin ne gerek var makyaja ayrıca güzel yapmışsın makyajı
Kırmadan o kadar güzel yorum yapıyorsun kiii
Eminimm💖
E sen ne yapsan güzel olur ki bebek gibi kızsın maşaallah😍
bu olmadı stellamm ben fresh takılayım😂💖
Animeden pek anlamam ama herhalinle güzel duruyorsun 💖
Sensinn daha güzell💖
Teşekkür ederim))
yeterince parlak ve renkli değil gibi sanki. onlar fazla renkli ve parlak geliyor bana
Cogu evet ben videoya bakip denedim kanka ama olmadi bana fresh yakisiyormus profildeki gibi
evet yakısmıs bu konuda hemfikiriz
makyaj yakıştı. bir gün seni tam cosplay yaparken görmek isterim😍💗🍪
kuzum onu ilk kez duydum ya
Senin normal halin daha güzel kuzum animeyi boşver <3 <3
Haklisin kuzu fresh daha iyi gibi
Pek bir farkı olmamış yine aynısın. Yine ben İskandinavlılara benzettim 😂
Hic benzetilmemistim
Slav irkindan olmama ragmen ona bile benzetilmiyorum😄
olabilirrr😄
Sen rusyada yaşayan bir ara kısa muhabbete girdigimiz hatun degilmisin? Fenomen olmuş gidiyorsun.
Evettt 😂 takibe alıyorum seni
Bu konuda cok cahilim bu kizi gorsem makyajsiz sanardim
Cokk makyaj olduu buu 😣
Ben sadece ruj olduğunu anladim 😃
Her halinle at gibisin bacımmm😂
😂😂
🤣🌺🤓
Ciao🦇
Animeye benzemiyor ama normal olarak iyi.
İlkti benzeyemedi pek😂
Biraz daha kızartsaydın yanakları❤
Sen dedigin taktigiiii uyguladimm aşkoo😂 olmadi ilkti diye
Anime makyajı biraz daha uğraştırıcı😄
Gercekten biktim o beyaz cizgileri cekene kadar 😂
😄😄
Gözlerden kazanıyosun ama şöyle yanakları al yapsan göz çevresini doldursan yanına küçük semboller çizsen tam olursun
Kırmızı tonları biraz daha yoğun kullanman gerekiyordu 🤪
Kimse kimsenin tipini sorgulamaya hakkı yoktur. Ama sorduğunuz için söyleyim; bence güzel olmuş.
Cok guzelsim bebegim bi de senden kirmizi ruj nasil sürülur diye bence isterim ( ben hic suremiyorum kirmizi ruj) sen nasil bu kdr temiz sürdun
Benceyi yakin surede yazacagim 😊😘😘
Tesekkur ederim🤩🤩🥰
Bebeğimm istediğinn bence paylaşıldı 😊
yani tam olarak böyle değil gibi ama yine de sen bilirsin :)
bakma sen kötü yorumlara eşek anime makyajından ne anlar?
deli yaa 😂💖😘
öptüm kuzum maşallah
yani güzel bir kıza benziyorsun ama yakıştıramadım beee 😂
Evet ben fresh takilayim
Sen daha güzelsin boş ver animeyi ❤️
Tamam ballımm😁
Çok Güzel Olmuş Makyajın Kardeşim
Teşekkür ediyorumm 😊
Anime olduğuna eminmisin 😄
Kesinlikle eminim sjsnsn ay videoda baktım ilk yapmam işte ben bu kadar abartili yapmazdim yanaklara buruna allik falan
Yaaa teşekkürler 💖💖
Makyaj guzel ama animeye benzememis
Videoya bakıp yaptım artık ilkti
Anime kıza benzememişsin ama makyaj guzel
💖
Prenses makyaji gibi olmuş😍❤
belkide bir prenses bana baktı şu an ve bunu söylüyorr😍
😂😂❤
Olmamış çok kötü bida yapma bence
Sen güzelsin zaten salla
yapmayacagım kuzu bana fazla makyaj gitmiyor
Fiilk boya reklami mi
evet ve canim. istedi zorr etmişemm basqa sozunn soxun icinize oturun yerinizde
Maşallah yılan gibisin
Oyleyimdirrr
yok değil odunc aldim😄
Sen güzelsin, makyaj güzel ama anime olamamışsın.
💖💖💖
Olmuş kuzu çok yakışmış sana 😄
Yok be fresh benlik anime benlik degilmiş hemde becermedim
Anime girl makyajını bilmiyorum ama güzel olmuş
😊💖
Normal makyaj olmuş bu
Cok abarti makyaj ilk kez abarttim
Belli olmuyor ama güzel gibi
💖
Kendin anime gibisin ki zatennn 😍😍😍
Bebeğimm utandırıyorsunnn 😍😍😍
Anime gibisin zaten ne gerek var ki😄.
Gozlerimin buyuk oldugu icin soylerler evett😊 teşekkür ederimmm💖🐣
😘
Biraz sade olmuş gibi
Keşke abartsaydım.. Cidden videodaki gibi olmadı
Yanii normalll 😊 teşekkürlerr güzellikk💖
Bu benim günlük makyajım..
Ben asla boyle abarti yapmam... Yanaklar burun allık oldu kendimi garip buldum 😄 gunluk makyajim profilimdeki gibi
Bu abartı değil ki fondöten allık sürmeden yapıyorum ruj olarak lip balm aynı görüntü oluşuyor
Abarti cidden.. Videoda o kadar sey yaptiki aynisini yaparken cok zorlandim yanaklarimda ve gozlerimde ustelik cizimler var😁
toktikci misin neyin peşindesin doğal ol
Toktik ne demek? Fresh makyajla olan halimde var profilimde. Sadece sitede fenomenim ve kendi etiketimde soru paylasiyorum.
Bu arada bazi anime kizlar lens takarken benim dudaklarim gozlerim orjinal 🙂
@Xana_4 balim yaa bu halimde dogallik yok asla makyaji ilk kez bu kadar abarttim allik falan
Ama anime kızları gerçek değildiki
Gerçekte varlar
Çabuk ilaçlarımı almadan nerede olduklarını söyle
Arastir bulursun sjsbsb
Animr makyajını saçma buluyorum bu benim görüşüm. Anime izleyen birisi olarak söylüyorum.
olmadanda güzel olurmuş ama anime makyajı bu değil :D
Güzel yapmışsın ama genel olarak bu tarz makyajları sevmiyorum
Biraz daha üstünde çalışmalısın
Cıks makyaj güzel de anime olamamışsın
Alakası yok
Beğenemedim dostum malesef yakışmamış
Normal makyaj bu
Değil yanak ve burun kısmı allık olmalı yanaklarımda beyaz cizgiler var 😁 gözlerde kalp cizdim
Dediklerinden bişey anlamadım ama neyse
😂 tamam
Anime girl makyajına benzememiş ama normal makyaj olarak bakarsak güzel
18 yaşında olduğuna eminmiyiz daha çok 35 gibisin. Hiç anime makyajlarına benzememiş
Abla emin ol 18im. 35 gorundugumu ilk sen soyledin neyin kiskancligiysa. Anlayamadim. Benim makyajim ilk kez abarti oldu. Profilime bakip zaten 18 oldugumu anlardin.
kaba yoruma bak sen. nasıl konuşma şeklidir bu? ben sana tipimi mi sordum?
Makyajı sordum. Kimsenin haddine değil birinin tipine laf etmek!
Makyaj kotu deyip gecenlere tek kelime bile etmedim.
@Bnçbn doğru kendisi kardeşim sor bakalım 😄💖
Burnun cok güzel omg👌🏽❤️
Cidden miii💖
seninkiii daha guzelll💖
Cok tamtlisin 🤤
tamtil?
tesekkur ediyorumm
@Sfhbdfgd 😂😂
https://youtu.be/Z-aTqtRBTIM
@kalpmimarı 😃😃😃
A da kalmış
Teşekkürler
Çok güzel olmuş, bidaha olmasın.
Sağolun bir kez daha yapacağım bakarsınız
Aşkım çok güzelsin❤
Teşekkürlerr balim ama makyaji beceremedim sjsnjsd
Deliii kizz😂💖😘
Makyajı göremedim 🤔
Bisuru makyaj var
Gozlerimde ve yanaklarimda hatta allikta var snsjns
Anime makyajına benzemiyor ki
Videoya bakip yaptim yanaklarda allik burunda allik var bide cizimler var yanak ve gozlerimde 🙄
Beni tanıdın mı? Hesabimi kapatmistim bu yeni hesabim 😅 bana mesaj atar misin?
Hic tanimadim?
Beğenmedim 😏
Bendeee😖
Anlamam ama güzel yani 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?