Güncellemeler
+1 yıl
Simliii
Güncellemeler
8 ay
Simli makyaj

Bakınca bile biraz biraz basıyor bununla hayatta dolaşamam
Evet ya
Pek beğenmiyorum ben.
Cevap
1Cevap
Aşırı abartı tablo gibi dolanmak istemem acıkcasi : )
Erkeğim ama denerim sevgilim denedi travestileri de geçtim
Bana ağır geliyor bu tarz makyajlar. Daha doğallıktan yanayım ben. Denemem o yüzden.
Hayatım renkli değil yüzümü renkendireyim kafasına gelince denerim☺️☺️
yok çiçeğim kalsın
Asla🫣🫣🫣🫣
Hayır
Güzel durmuyor
istemem
İstemezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar