Tırnaklarınıza da yeteri kadar önem veriyor musunuz? Yoksa tek rutininiz uzadıkça tırnaklarınızı kesmek mi? :D

Tırnaklarınıza da yeteri kadar önem veriyor musunuz? Yoksa tek rutininiz uzadıkça tırnaklarınızı kesmek mi? :D

Tek rutin uzadıkça kesmek olmalı zaten. Uzun tırnak demek pislik demek ne kadar temiz tuttum desen de öyle olmuyor üstüne oje sürünce içinin pisliği belli olmuyor sadece. Ben düzenli keserim ve sadece parlatıcı surerim
Cevap
6Cevap
Evet önem veriyorum
Onem veriyorum, temizlemesi olsun kremlemesi olsun
Özellikle ayak turnaklarina onem veririm. Saglik ayaktan baslar.
Her aksam yikarim krem veya kolonya ole hafif masaj yaparim
Haddinden fazla önem veriyorum ben😅 napym seviyorum kendimle ilgilenmeyi.
☺️🌼
Temiz, düzgün ve simetrik görünmesine önem veririm
Evet tırnağın güzel görünmesi kardeşim işin çok önemli aile boyu herkesin tırnaklarını o yapar
temizliğine her zaman önem veririm çok dağıldığı zamanlarda manikür - pedikür yaptırırım :)
Tabiki tırnaklar önemli
Tek rutini uyguluyorum
Evett
Önem veriyorum
Evet
Çok dikkat ederim.
Hayir
Ayol evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?