Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sizce de burun estetiği yaptıranlar nedense aynı fabrika ürünü gibi durmuyor mu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Farklı duran var gadası
Durmuyor bence
Iyi bakmamissin demek
Hayır iyi baktım.
Belli sendemj yaptirdin yosa
Sen yaptırdığın için oradan baktım fark görünüyordu. tamamen kızlarla anı değilsin yani
Ulan benle derdi ne mk illa soveyim mi engel mi atayim adam akilli duracaksan dur yoksa sg
Adam gibi cevap verelim diyorum yok olm annene öyle şeyler söylerim ki tekrar çıkarsın yerinden. adam gibi cevap ver ergen misin nesin mk. sırf sana saçma geliyor diye senin düşün gerçek olacak diye bir şey yok. at engen bende atarım at kafasına bak sen sabah sabah
Pasam yakisan da , yakismayan da ayni model yapiyor,
Aynen reis
Evet bari üçgen burun yaptiracaginiza daha küçük hokkabaz gibi şeyler yaptirin
dimi :d yaradan bile farklı farklı yaatmış bunlar iyice fabrikasyona dönduy :D
Bu arada hokka diyecektim hokkabaz olmuş jssjsja
fark etmez ehehe
Keşke param olsa da ben de fabrika ürünü gibi olsam whshegdhj
Sacma geliyor bana 😄
Öyle aslında ya herkes yaptırınca yaptırmayanda çirkinmiş gibi duruyor shsghdg yaptırmayın abi işte paramız yok 😂
Guzel durmuyor kardesim anlasanixa kopyala yapistjr gibi olmussunuz artik
Ayrıca soldaki burun daha güzel