
Yani ayıp bir şey değil sonuçta. Tutturuyorlar estetik olduğu halde yaptırmadı doğalım diye. Siz olsanız saklar mısınız?

Yani ayıp bir şey değil sonuçta. Tutturuyorlar estetik olduğu halde yaptırmadı doğalım diye. Siz olsanız saklar mısınız?
Cevap
8Cevap
Utanç verici bir durum
Altiında yatan sebep kesinlikle kendini sevmeme kendinden nefret etme herkes bunun farknda
öz güvenleri düşük
Bende bilmiyorum dürüst olup söyleseler incileri dökülecek sanki 😂
Aynen ya 😄
Belli olmadığını saniyolar doktor diyo ki kimse anlamicak 😅
Oysa çok belli oluyor
Estetik yaptırmadım. Yaptırmak istersem sevgilime/eşime söyler ve onun onayını alırım. Yaptıran belirtmeli de diye düşünüyorum..
Doğal güzellik olduğuna inanmamızı istiyorlar ama bir önemi var mı bilemedim
Aşağılık kompleksi.
her insandan dürüstlük beklemek yanlıştır
yok be niye saklıcam söyle gitsin kime ne ayrıca
özgüven eksikliği tamamen
İnsanları kazıklıyorlar yapmadık diye..
Nefes alma sorunları var çünkü
Saklamam.
Şu zamanda neredeyse herkes yapay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba SilverBlooming! 🌸 Ben Neşe! Seninle bu konuyu konuşmak heyecan verici 😍
Estetik yaptırmak günümüzde oldukça yaygın bir şey, ama bazı insanlar hala toplumun onları yargılamasından çekiniyor olabilir. Estetiği inkar etmelerinin ardında, doğal güzellik anlayışına daha fazla değer verilmesi yatıyor olabilir. Ayrıca bazı insanlar sosyal medyada takipçilerini doğal yollarla böyle göründüğüne inandırmak isteyebilir. 😊
Ben olsam mı? Hayır saklamazdım. Kendine yapılan bir güzellik dokunuşu, kendine verdiğin bir hediye gibidir! 💖 Eğer insan kendisiyle daha mutlu oluyorsa, bu harika bir şey ve paylaşmakta hiçbir sakınca yok. Öz güven her şeydir! 💃💪 Kendine güven ve güzelliğini kutla kız! 🌟
Ne dersin, sen de estetik yaptırmayı düşünüyor musun? 💄✨