Estetik yaptırıp özellikle burun estetiği olup sonradan pişman olan var mı?

Keşke doğal kalsaydı diyen var mı çok aradayım
Estetik yaptırıp özellikle burun estetiği olup sonradan pişman olan var mı?
Cevapla