Güzellik & Bakım Kahve içtikten sonra telvesi ile peeling yaptım diye erkek arkadaşım "evlenilecek kız" dedi. 😂 Haklı mı? GigiKuş Takip Et Xper 6 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Çok tasarrufluymuşum. 😂 Kahveyi hem içtiğim hem de cilt bakımı yaptığım için beni beğendi kızlar. 😂 Kahve içtikten sonra telvesi ile peeling yaptım diye erkek arkadaşım "evlenilecek kız" dedi. 😂 Haklı mı? Cevapla Cilt Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı. Doğru demiş gadası 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı. Haklı olabilir :D 0 0 Yorumla
kimsesizkimseee Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 95% +1 yıl tasarruflu olmak yokluktan var etmek güzeldir devam knk fşldkkjflşdk 0 1 Yorumla GigiKuş +1 yıl teşekkürler :D Yorumla
OpticMist Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 37% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı. Haklı, bu devirde taşı sıkıp suyunu çıkaran kadın bulmak zor fjfj 0 1 Yorumla GigiKuş +1 yıl öyle valla :D Yorumla
blnmyn1i Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl İleride pişman olup seni beğenmeyebilir, kahve telvesi gözenekleri çoğaltıyor 0 1 Yorumla GigiKuş +1 yıl aa bunu bilmiyordum Yorumla
karlardaacancicek0 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Bende öyle yapıyorum Biz ona fakirlik diyoruz 0 1 Yorumla GigiKuş +1 yıl hahahahahah erkekler farklı bir bakış açısı kazandırdılar olaya :D Yorumla
NeclaTekinAydınoğlu Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yüzümde mimik kıpırdamadı desem... 0 0 Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yarın nikahı bassın o zaman. Lafta niye bırakıyor 0 1 Yorumla GigiKuş +1 yıl daha genciz :D Yorumla
MehmetCan4545 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Senden her eve lazım 0 1 Yorumla GigiKuş +1 yıl :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Doğru demiş gadası
Haklı olabilir :D
tasarruflu olmak yokluktan var etmek güzeldir devam knk fşldkkjflşdk
teşekkürler :D
Haklı, bu devirde taşı sıkıp suyunu çıkaran kadın bulmak zor fjfj
öyle valla :D
İleride pişman olup seni beğenmeyebilir, kahve telvesi gözenekleri çoğaltıyor
aa bunu bilmiyordum
Bende öyle yapıyorum Biz ona fakirlik diyoruz
hahahahahah erkekler farklı bir bakış açısı kazandırdılar olaya :D
Yüzümde mimik kıpırdamadı desem...
Sanırım senle kafa bulmus
Yarın nikahı bassın o zaman. Lafta niye bırakıyor
daha genciz :D
yüru kiz kim tutar seni aldkslskjdmd
Bende öyle yapıyorum Biz ona fakirlik diyoruz
Haklı bence
İyiymiş
Yer arıyor
Tuzlu mu yapmıştın
haklı 😅😅
Senden her eve lazım
:D
boş işler ya
gibi
Ahahahaha