Ben sanırım gece bakımını daha çok seviyorum çünkü bebekler gibi uyuyorum. 😍 Sizin favoriniz hangisi?

Sabah tabii ki
Yatmadan önce gece yapılan en güzeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben sanırım gece bakımını daha çok seviyorum çünkü bebekler gibi uyuyorum. 😍 Sizin favoriniz hangisi?

Gece bakımı değişmem hiç bir şeye. Sabah kalktığımda da bakım yapsam da üşendiğim zamanlar oluyor ama gece asla üşenmem. Yoksa hemen sivilceler çoşuyor.
Cevap
8Cevap
Yatmadan önce gece yapılan en güzeli
İkisi benim için ayrılmaz derecede önemli. Gece bakım yapmadan yatamam zaten. Ama sabah da kalktığımda bakım yapmadan rahat edemem.
Sabah bakımını da gece bakımını da ayırt edemiyorum ikiside evladım gibi 😄 ikiside olmazsa olmazım diyeyim 😅
Ay uyumadan önce duş+bakım olunca misler gibi uyuyorum ya🥹
Benim en büyük bakimim yüzümü yıkamak
Gece ve sonrasında uyku
gece bence mis gibi temiz uyuyorsun
ben hiç bakım yapmıyorum bebek gibi
gece
Sabah ve Akşam.
Gece yapıyorum genelde.
Gece daha iyi
Gece
cidden ya gece dustan sonrs yapılan bakım>>>
Gece bakımı.
Bismillahirrahmanirrahim fotodaki sen misin😳
gece bakımı
her şey güne başlarken güzel
İkisi de değil
Gece bakımı
Öğlen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?