Güzellik & Bakım Vücudunuzda beğendiğiniz/beğenmediğiniz neler var? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Şurası şöyle olsaydı dediğiniz bir şey var mı? Güncellemeler+1 yıl Ypp Güncellemeler+1 yıl Güncel Vücudunuzda beğendiğiniz/beğenmediğiniz neler var? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Goguslerimin biraz daha büyük olmasını isterdim, kalcamm fiziğim gayet iyi❤️ 2 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynı düşüncedeyim asdknasd Yorumla
Subarusti Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Dudağımı seviyorum kulaklarımı beğenmiyorum 0 0 Yorumla
zeyneppp25 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Gözlerimi begeniyorum Biraz daha zayıf olsaydım 0 0 Yorumla
blueaviator Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl vücudumun tamamını beğenirim. o kadar yatırım yaptık. 0 0 Yorumla
CounterOffensive111 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 353 cevap paylaştı. 1.74'üm ama 1.85 olsaydım mesela daha iyi olurdu. 0 0 Yorumla
melek343 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Yanaklarım 2 3 Yorumla Soran +1 yıl Bal bal:)) Yorumla melek343 +1 yıl Yok ya çok dalgası geçiliyor Yorumla Soran +1 yıl Takmaaa Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Boyum uzun olsaydı keşke 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Benim boyum uzun da noluyor. Keşke göğüslerim dolgun olsaydı diyorsun ondan sonra asşdmasds Yorumla primadonna_girl +1 yıl Bende göğüs de yok sdjkgjdj Yorumla
mavilipenguen Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Her yerimi seviyorum 1 7 Yorumla Soran +1 yıl Atladı geldi bir tanesi asşdlmasd bunlar doğuştan böyle heralde Yorumla mavilipenguen +1 yıl Sorma sorma Yorumla Soran +1 yıl Boyun ve kilon kaç? Yorumla mavilipenguen +1 yıl 1.68 / 60 Yorumla Soran +1 yıl iyiymiş lan. 2-3 kilo fazlan var sadece Yorumla mavilipenguen +1 yıl Bence yok Yorumla Soran +1 yıl Doğrudur ne bileyim görmeden:)) Ben 161 54 kiloyum diyetisyen öyle dedi. Ölçülerin ne? Yorumla
bığtıhyabığtıh Takip Et Yoda Yaş: 126 , eic 92% +1 yıl Buradaki karakter sayısı yetmez yorum yapmama 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Goguslerimin biraz daha büyük olmasını isterdim, kalcamm fiziğim gayet iyi❤️
Aynı düşüncedeyim asdknasd
Dudağımı seviyorum
kulaklarımı beğenmiyorum
Gözlerimi begeniyorum
Biraz daha zayıf olsaydım
vücudumun tamamını beğenirim. o kadar yatırım yaptık.
1.74'üm ama 1.85 olsaydım mesela daha iyi olurdu.
Yanaklarım
Bal bal:))
Yok ya çok dalgası geçiliyor
Takmaaa
Boyum uzun olsaydı keşke
Benim boyum uzun da noluyor. Keşke göğüslerim dolgun olsaydı diyorsun ondan sonra asşdmasds
Bende göğüs de yok sdjkgjdj
Her yerimi seviyorum
Atladı geldi bir tanesi asşdlmasd bunlar doğuştan böyle heralde
Sorma sorma
Boyun ve kilon kaç?
1.68 / 60
iyiymiş lan. 2-3 kilo fazlan var sadece
Bence yok
Doğrudur ne bileyim görmeden:)) Ben 161 54 kiloyum diyetisyen öyle dedi. Ölçülerin ne?
Buradaki karakter sayısı yetmez yorum yapmama
Saçlarım bembeyaz olsun
Her yerimi beğenirim.
Boyum 😂
Gözlerim
nick yeterlı bence
Yüzüm ve gözlerim güzel. Az göbek var
Yok.
Hayır beğeniyorum