Güzellik & Bakım Fiziğinizde beğendiğiniz ve beğenmediğiniz neler var? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Dökülün bakalım haftabaşı:) Güncellemeler+1 yıl Uyanamadınız mı daha:) Güncellemeler+1 yıl Günooo Fiziğinizde beğendiğiniz ve beğenmediğiniz neler var? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Fizigimi cok seviyorum ama kalcamdaki dokuyu sevmiyorum boyle cilek deri gibi ve biraz sivilceli hof 0 40 Yorumla Soran +1 yıl Çilek görünümünü herkes sevmez diye bir şey yokki. Bence çekici bir şey. Sen neden sevmiyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Huu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen su kulotlu corap seven adam misin Yorumla Soran +1 yıl Ohaaa ohaaaaa sdşfmsdfsdfds Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yazim tarzi Yorumla Soran +1 yıl Sen kimsin pekala? Yorumla Soran +1 yıl Tanıyorum da sen misin acaba:)) Yorumla Soran +1 yıl Ah tamam tamam file giyen kadın:) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama orada 25/29 degil miydin ben mi oyle hatirliyom 2 farkli hesap mi Yorumla Soran +1 yıl Yoo tek hesabım. 29um da yaşı değiştiremedim sonradan. Sen niye hep gizlisin?:) Yorumla Soran +1 yıl Tekrarında giydin mi tarif ettiğin çorabı? Yorumla Soran +1 yıl Genel anlamda geç yazan biri misin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Jartiyerin takimi olan ince coraptan giydim sonradan senin cidden sadece corap fetisin mi var Yorumla Soran +1 yıl Tamam o takımı anlatmıştın zaten. Fetişim yok ama bayılıyorum diyelim. Neden sordun? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sevgilin oldu mu hic en son ne zmn Yorumla Soran +1 yıl Üniversitede olmuştu, sonrasında iş güç kuralım, büyütelim derken bakamadık. Ayrıca bence fetiş demek sapıklıktır biraz. Ben fetiş değilim ama tek fantezim diyebilirim. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kac yildir hayatina birilerini almiyosn Yorumla Soran +1 yıl Peki sen niye takıksın bu kadar ince çorap, külotlu çorap falan? Yorumla Soran +1 yıl 2 sene falan olmuştur bir kaç aylık oldu ama kafam uyuşmadı. Niye gizliden soruyorsun hep bunları? Yorumla Soran +1 yıl Herkesin görüşünü kaldırdım rahat yazamazsın belki diye ama çok mu işin var ki? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çapıklar bulaçmaçın deyyu 😂 farkinda misinn kank evliyim ben gocemle Yorumla Soran +1 yıl Tamam da beni de sapık yerine koydun peki sağol. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niye ustune alindin ki 😂yoksa bulasacak miydin Yorumla Soran +1 yıl Hee evet nüfusuma alacaktım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mesela hosteslerin coraplari da is goruyo mu? Yorumla Soran +1 yıl Öyle incelemedim ama hostesler hep ince çorap giymiyor. Sen niye takıksın bu ince çoraba peki?:) Yorumla Soran +1 yıl E yazmayacaksan neden bekletiyorsun çok ayıp ki Yorumla Soran +1 yıl Aman iyi be. Sen istediğini sor biz sorunca kaybol Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben takilmiyom meraktan soruyom Yorumla Soran +1 yıl Neden gizlidesin? Beni de mi sapık görüyorsun? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nasil gordugumun bi onemi yok olayi ozele tasiyinca kocami aldatiyo gibi hissderim Yorumla Soran +1 yıl Dediğim gibi, nüfusuma alacak değilim. Dışarda herkes görüyor burada konuşunca mı aldatıyor sayacaksın Yorumla Soran +1 yıl Yazmayacaksan söyle de burada ağaç olmayı bıraktım meyve vermeye başlicam:)) Yorumla Soran +1 yıl Gideyim mi? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Git canım Yorumla Soran +1 yıl Neden gizlisin bir açıklama isterimm Yorumla Soran +1 yıl Kim olduğunu merak ediyorum, rahatsızlık vermicem. Yorumla Soran +1 yıl Keşke konuşmak istemediğini söyleseydin, böyle insan yerine konmayınca da kırılıyor insan sağol yani. iyi günler Yorumla Soran +1 yıl Her şeye rağmen günooo Yorumla Soran +1 yıl Güno değil mi? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Fizigimi cok seviyorum ama kalcamdaki dokuyu sevmiyorum boyle cilek deri gibi ve biraz sivilceli hof
Çilek görünümünü herkes sevmez diye bir şey yokki. Bence çekici bir şey. Sen neden sevmiyorsun?
Huu
Sen su kulotlu corap seven adam misin
Ohaaa ohaaaaa sdşfmsdfsdfds
Yazim tarzi
Sen kimsin pekala?
Tanıyorum da sen misin acaba:))
Ah tamam tamam file giyen kadın:)
Ama orada 25/29 degil miydin ben mi oyle hatirliyom 2 farkli hesap mi
Yoo tek hesabım. 29um da yaşı değiştiremedim sonradan. Sen niye hep gizlisin?:)
Tekrarında giydin mi tarif ettiğin çorabı?
Genel anlamda geç yazan biri misin
Jartiyerin takimi olan ince coraptan giydim sonradan senin cidden sadece corap fetisin mi var
Tamam o takımı anlatmıştın zaten. Fetişim yok ama bayılıyorum diyelim. Neden sordun?
Sevgilin oldu mu hic en son ne zmn
Üniversitede olmuştu, sonrasında iş güç kuralım, büyütelim derken bakamadık. Ayrıca bence fetiş demek sapıklıktır biraz. Ben fetiş değilim ama tek fantezim diyebilirim.
Kac yildir hayatina birilerini almiyosn
Peki sen niye takıksın bu kadar ince çorap, külotlu çorap falan?
2 sene falan olmuştur bir kaç aylık oldu ama kafam uyuşmadı. Niye gizliden soruyorsun hep bunları?
Herkesin görüşünü kaldırdım rahat yazamazsın belki diye ama çok mu işin var ki?
Çapıklar bulaçmaçın deyyu 😂 farkinda misinn kank evliyim ben gocemle
Tamam da beni de sapık yerine koydun peki sağol.
Niye ustune alindin ki 😂yoksa bulasacak miydin
Hee evet nüfusuma alacaktım
Mesela hosteslerin coraplari da is goruyo mu?
Öyle incelemedim ama hostesler hep ince çorap giymiyor. Sen niye takıksın bu ince çoraba peki?:)
E yazmayacaksan neden bekletiyorsun çok ayıp ki
Aman iyi be. Sen istediğini sor biz sorunca kaybol
Ben takilmiyom meraktan soruyom
Neden gizlidesin? Beni de mi sapık görüyorsun?
Nasil gordugumun bi onemi yok olayi ozele tasiyinca kocami aldatiyo gibi hissderim
Dediğim gibi, nüfusuma alacak değilim. Dışarda herkes görüyor burada konuşunca mı aldatıyor sayacaksın
Yazmayacaksan söyle de burada ağaç olmayı bıraktım meyve vermeye başlicam:))
Gideyim mi?
Git canım
Neden gizlisin bir açıklama isterimm
Kim olduğunu merak ediyorum, rahatsızlık vermicem.
Keşke konuşmak istemediğini söyleseydin, böyle insan yerine konmayınca da kırılıyor insan sağol yani. iyi günler
Her şeye rağmen günooo
Güno değil mi?