Her şeyi denememe rağmen güzel bir cilde sahip değilim. Ne yapmalıyım?

En büyük hayalim küçüklüğümdeki gibi güzel bir cilde sahip olmaktı. Ama ortaokuldan beri hala bitmemiş olan siyah nokta ve aknelerim yüzünden özgüvenim çok düşük her türlü doğal yöntemi denedim kremler sabunlar vs denemediğim tek yöntem ilaç kaldı onu da kullanmaktan korkuyorum çok üzülüyorum bu halime 20 yaşındayım üniversite okuyorum Benim gibi olan var mı?

Her şeyi denememe rağmen güzel bir cilde sahip değilim. Ne yapmalıyım?
Cevapla