Yüzüm çok güzel ama cildim bir o kadar kötü ve asla düzeltemiyorum. Ne yapmalıyım?

Cildim çok sorunlu en ufak bi şeyde sivilce çıkartıyorum yüzüm mayın tarlası gibi tüy problemi var ağdayla alınca deli gibi sivilce yapıyor jiletle alamam hormonel olduğu çok belli ama ben hiç hormonlarıma baktırmadım bu konu hakkında bilgimde yok krem jel sürülerek geçicek bi sivilce değiller gözüm dudaklarım 10 numara ama sivilceler tüm özgüvenimi alıyor
Yüzüm çok güzel ama cildim bir o kadar kötü ve asla düzeltemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla