
Eve magazasina ait bir markanın fondöteni, eveden aldım uygun fiyatlı (65 TL) kullananlar yazabilir mi

Eve magazasina ait bir markanın fondöteni, eveden aldım uygun fiyatlı (65 TL) kullananlar yazabilir mi
Ben kullanmaya başladım şu anda kalıcılığı ve matlığı kapatıcılığı olsun beğendim diyebilirim. Pembe alt tonlu serisi olmaması üzücü ama en açık tondaki fondöteni kullanıyorum sarı durmuyor cildimde. Uzun vadede kullanır mıyım diye sorarsan, yüzümde zararı olmazsa kullanırım şu anda bilmiyorum. Arkadaşımın önerisi ile aldım ben de
Cevap
4Cevap
Güzel bir fondöten, piyasaya göre fiyatı uygun
Çıkmıyorsa bulaşmıyorsa iyidir 🙂
Hahaha o anlamda sormamistim sivilce yapar mı içeriği sağlıklı mı diye sordum
Benim bildiğim ruj sağlıklı hatta dudaklar için koruyucu. Göze bir zarar verir mi bilemiyorum 🙂
Kanka ruj ne alakaa😂
Cevaplar karışmış😁
65 TL ye fondoten mi olur
Ucuz mu?
Pahalı mı 🙃
Bence piyasaya göre uygun fiyatlı
Arkadaşım 60 TL ya takviye kablosu almış yolda kaldım kablo istedim ondan , kabloyu görünce bu ne dedim bak bu kaldırmaz dedim 5 dakika takviye ettik tık yok 🙃 baktım kablodan dumanlar yükseliyor 😱 demem o ki ucuz etin yahnisi yenmez 😳
Yaniii çok ucuz diyorsunuz ama şöyle ki ucuzluklar da satılan fondötenler daha kötü bu en azindan eve markasının fondoteni merdiven aldı değil yani
Altı*
Bilmiyorum anlamam sadece ucuz geldi gibi bana bilmiyorum yinde de
Enerji içeceği gibi
Değişik bir benzetme 😂
Ha pardon yukarı cam tarafı görmemişim pardon 🥵🥵🥵🥵🥵
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?