+1 yılElbette. Çünkü beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Kendisine yakıştırdığı şekilde yapmış. Fotoğraftaki kişi yakışıklı değil güzel olmuş. Önyargınızı kenara bırakıp makyajın sadece resimdeki gibi olmadığını anlayın. Oldukça fazla makyaj çeşidi var. Erkekler de fomdaten sürebilir, yüz hatlarını erkeksi şekilde belirginleştirmek için makyaj yapabilir... Filmlerde sadece kadınlar mı makyajlı sanıyorsunuz?
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
"Desteklemeye" de "yargılamaya" da gerek yok. Ne yargılanacak ne de desteklenmesi gereken bir durum çünkü.
Ben makyaj yaparken kimse arkamdan fırlayıp tezahürat yapıyor mu? Yoo
Çünkü sadece makyaj yapan bir insanım. Herhangi bir makyaj yapan insan için de durum aynı olmalı.
İnsanların yaptıklarına karşı illa bir tepki vermemiz gerekmiş gibi, düşüncelerimiz çok önemli olmalıymış hemen bir şey düşünüp lak diye söylememiz gerekiyormuş gibi davranan Türk toplumuna en yakın zamanda haddini ve kendini bilmeyi öğrenmesini diliyorum.
Milletin yaptıklarını, tercihini, yönelimini her neSkimi olursa olsun bu kadar düşünüyor olmaları normal değil. Niye bir dedikodu kültürü var arkadaş anlamıyorum.. Ya dedikodusunu yapıyorsunuz ya fanatiği oluyorsunuz.
Biri birHıyarlık yaparsa açar ağzını konuşursun
Dersin sanane
Ama yani ayşe şunu yapmiş, mehmet bunu yapmış, hüsamettin aliyle yatmış.. niye kimse kendi hayatıyla ilgilenmiyor10 Yorumla
+1 yılErkek de makyaj yapabilir lakşn burada ince bir detay vsr. Yaptığı makyaj kadınsı makyaj olmamalı. Hayko Cepkin mesela sahnesi için müziğine eş şovunun görselliğini arttırmak için yaptığı makyajları biliyoruz. Öyle makyaj olabilir. Ben de sahne hayatımda makyaj kullandım bi dönem
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 618 cevap paylaştı. ASLA
Erkek dediğin erkek gibi olur
Bakımlı olmak başkadır makyaj yapmak başka
Bunları erkeklerle kadınları birbirine benzetmeye toplum ahlak ve ruh yapısını bozmaya kendini adamış insanlar yapıyor ve kullanıyor
Makyaj yapan erkek olmaz
O gaydir transdir vs vs
Erkek değildir o
Erkek erkek gibi olur kadında kadın gibi
21 Yorumla- +1 yıl
teşekkür @Guzin-abla @uyumamlazim ve diğer arkadaşlar
+1 yılMakyaj kadınlara özgü bir şey değildir. Günümüzde yaygınlaşmıştır. Bir örnek vermek gerekirse eteği erkekler bulup giymiştir. Hiçbir kadın giymesin o zaman ya da topuklu ayakkabı. desteklemiyorum ama bizene herkes kendini güzel hissettiği gibi olmalı. Giyim tarzından yaptığı makyajdan kimsenin cinsiyeti kaybolmaz. Cehalet kılığından çıkın. Fakat dinimizde de herkesin kendi cinsiyetine göre giyinmesi birbirine özenmemesi emredilir. Ama. Makyaj kadınlara özgü bir durum değildir. İyi günler
20 Yorumlahttps://vt.tiktok.com/ZSRDdgwK5/
https://www.youtube.com/embed/U9FzgsF2T-sBilgi size güç ver ancak saygınlıgı karakterinizle kazanırsınız
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben mümin ve müslümanım bu bağlamda bir erkeğin makyaj yapması benim için uygun değil allahın emri olduğu için
ama yapanı da öldürün kesin dışlayın demek dinde de yok zaten
benim bildiğim
eşcinsel diye birini öldürün de denmiyor mesela dinde
ama ben üzülüyorum tabi
cinsel kimlikler artık yok ediliyor00 YorumlaEvet. Oyuncular da mesela ne kadar maskülen olsalar da fondöten, kaş kiti vs kullanırlar. Erkeklerde makyaj yapabilir. Maskülen görünmeyi ya da feminen görünmeyi kendi tercihlerine göre şekillendirirler tabi.
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılSaçmalık olarak görüyorum. Ayy yeter artık yani cinsiyet kavramı tamamen yok oluyor. Makyaj yapıp da sakalı bıyığı olan gördüm instada çok saçma görünüyor. Kadın hisseden varsa cinsiyetini değiştirir olur biter ama bu saçmalık benim gozumde
10 Yorumla
+1 yılLgbt lobisini desteklemiyorum. Şu hale bak ya aile toplum etik ahlak nerde kaldı? Erkek erkek kalsın kadın da kadın bu ne be
20 YorumlaYapsınlar. Onlarda bize güzel görünmek için çabalasın. Ne o öyle etrafta kıllı bacaklarla gezmek canım. Bir burun kontürü ögrensinler bi elmacık kemiği çene kemiği vurgulasınlar. Baksınlar kendilerine. Sadece kas yapmakla olmaz.
04 Yorumla- +1 yıl
ben alıyorum bacaklarimi
- +1 yıl
ama makyaj yapanimiz eksik
Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı. Makyaj yapamana erkek denmezki. Bir erkek makyaj yapıyorsa zaten yolunu değişirmiştir. Unutmamak gerek kadın/erkek farketmeksizin cinsiyeti organlar belirlemiyor artık o eskidendi nasıl ki her erkekğe adam denmiyorsa her kıza da kadın denmiyor
00 YorumlaMakyaj yapan erkekse, Allah'ın güçlü olmasını emrettiği canlının kadın gibi süslenmesini komik, gereksiz bulurum.
Bana göre erkek değildir. Örnek, bir münakaşa esnasında olduğunu düşünüyorum, dayak yer oturur.
06 Yorumla- +1 yıl
Dediğinde bir çatışma seziyorum sanki. Sürme erkeğe dinen sünnettir. Peki bu duruma ne demeli? Demek ki yüz güzelliği bir şekilde force ediliyor
- +1 yıl
Amacını araştırmadim. Pekala bir nedeni olmuş olabilir, yalnız dışarıya neden olduğu çekici etki ortada. Ha kimi sürmeli erkeği itici bulur ona bişey diyemem
- +1 yıl
Bu zamanda bilgi bizim bir parmağımızin altındadır :)
"İsmid ile sürmelenmeye devam ediniz. Çünkü o kirpikleri uzatır, göz içinde olan bayağı maddeleri giderir ve gözü kuvvetlendirir.” bulduğum ilk hadis.
Sağlık odaklı olan bir nedeni olmasına rağmen, dışarıya kamaştırıci etki yarattığı tezimi hâla çürüttüğunu sanmıyorum. Artı, özellikle "kirpik uzatma" heybetli ve güzel bir göz görünümün gayette habercisidir
+1 yılBu şekilde degil. Desteklemiyorum. Ama filmlerde erkeklere makyaj yapıliyor hafif makyaj o türden makyajlara karşı degilim sonucta bir filmde oynuyorlar ve yakisikli cikmalilar. Ama diger turlu makyajlar kadinsi gosteriyor erkekleri
04 Yorumla- +1 yıl
O yapılan makyajlar çekimlerden dolayı yakışıklı güzel olsunlar diye değil sette ışıklardan dolayı yüzleri parlamasın diye yapılıyor
- +1 yıl
@SonMohikan71 Hee bn de pek bilmiyom da djjd. Ama bnce yakisikli ve guzel gozuksunler die de yapiliyo
- +1 yıl
Tabi görüntü olarak da bir yerde bir şeyler yapılıyor ama daha çok ışıklardan dolayı zaten kurguda yine oynanıyor yine renk düzenlemesinde
- +1 yıl
@SonMohikan71 hee aynen tesekkurler bilgi icin Jett :)
+1 yılİsteyen istediğini yapar buradaki kimseye de laf söylemek düşmez , karşı çıkacaklara diyorum. Makyaj yapmak isterse erkek de kadın da yapar cinsiyeti yok olayın.
20 YorumlaErkeklerin makyaj yapması aşırı saçma ama bu çocuk çok iyi tabi kendine değilde başkasına meslek olarak yapması daha iyi sonuçta erkek adı üstünde
10 YorumlaKişiselleştirilmiş bir tercih olduğu için herhangi birinin destekleyip desteklememesi yanlış olur , en fazla saygı çerçevesinde yakışıp yakışmadığı hakkındaki yorum yapılabilir
01 Yorumla
+1 yılAsla , asla normal görmediğim bir durum... Kadınla erkeğin arasındaki fark maalesef yavaş yavaş azalıyor günümüzde ve ne yazık ki cinsiyetsizlik diye yeni bir kavram çıkıyor...
00 YorumlaTabii ki. Zaten anlamıyorum insanlar kendini hoşuna giden ve kimseye zarar vermeyecek şeyler yaptığında insanlar üzerine alınıyor. Evet, erkekler de makyaj yapabilir yakışana da yakışır yani. Yani neden birisi makyaj yaptığında bu kadar zoruna gider ki.
10 Yorumla
+1 yılDestekliyorum tabii ki. Benim desteklemem, sevmem veya sevmemem onemli degil ki zaten. Vucut onun, istedigini yapar. Makyaj da yapar, elbise de giyer. Kimseyi ilgilendirmez.
00 Yorumla
+1 yılHayır desteklemiyorum bu kadar abartısını, hadi eski zamanda sürme çekerdi erkekler gözlerine ama bu kadarınıda yapmıyorlardı. Herşeyin bir ölçüsü var...
00 YorumlaNe destek veririm ne de yorum yaparım. Herkesin kendi hayatı der geçerim. Bir cümle yazsam dünya küfür yerim, bu yüzden yorumsuz yapmasam daha iyi.
10 Yorumlakesinlikle destekliyorum umarim iyi yerlere gelip kendilerini daha çok gösterebilirler yeteneklerini vs
10 Yorumla
+1 yılGörseldeki gibi bana çok itici gelir ama bir erkek fondöten sürebilir azda olsa ruj far kullanabilir.
10 YorumlaAman aman gerek yok erkek bakım yapsın tabii ki ama makyaj yapmasın
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yılevet hatta kızlardan daha iyi makyaj yapıyorlar benden daha iyi yapan erkekleri görünce vay be falan diyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Erkek adamlar toplanmış
Ay arda bektaaaş çok başarılı karakterli dürüst ve terbiyeli biri çok beğeniyorum yaptığı işler ortada helal beee
00 Yorumla
+1 yılDesteklemiyorum. Cinsiyetsizliğe de karşıyım. Zerre de yakışmıyor zaten. Tüm estetik bakış açımızı ağlatıyorlar
00 Yorumla
+1 yıldesteklemiyorum nefretde etmiyorum ama her yerde bunun dayatılmasına katlanamıyorum artık nefltix yeter da o sandman dizisi ne öyle
04 Yorumla- +1 yıl
genel söyledim bu arada yanlış anlaşılmasın
- +1 yıl
@Cedajj Evetde bu insanların daha nefret etmesine yol açıyor ama ben başından beri saygı duyuyorum bir hastalık olmadığını vsde biliyorum. Ama zaten bu mesajların hedef kitlesi biz değiliz ve o kitleyi dahada uzaklaştırıyor gerçekten az olsun öz olsun
- +1 yıl
Karşı çıktığım bir şey varsa oda şimanlara saygı duyun olayı mesela gene bir şişman koymuşlar sandman dizisinde zaten o hiç eksik olmaz. Şişmansan bu tamamen o kişinin suçu obezite sorunu ne kadar bir hastalık veya kalıtsal bir şey olsada çözümü imkansız değil yapan yapıyor buna saygı guyulması olayına katılmıyorum tam tersi o kişinin o hastalıkla mücadeleye teşvik edilmesi gerekiyor aşırı kilo immun sistemini yok eder damar sertliği vs bir dünya soruna yol açar. Hastalık olan şeye karşı çıkmalısın ve tedaviye teşvik etmelisin
+1 yılMakyaj neden kadınlara mal edildi ki, yani kusurlarimizi sadece erkekler beğensin diye neden kapatmak zorundayız bence erkeklerde yapmalı
16 Yorumla- +1 yıl
@Kafkas001 Yapmıyorum zaten 😂
- +1 yıl
@Kafkas001 genel geçer bir algı var ondan bahsediyorum, tıpkı erkeğin hesap ödemesinin zorunlu olduğunu düşünmek gibi bir algı var TC de saçmalık yani
- +1 yıl
@Kafkas001 bence toplum algisi
+1 yılEvet ve evet.
Arda Bektaş bu 😃 2019 da popüler olduğu sıra konuşmuşluğum var severim kendisini02 Yorumla- +1 yıl
Nasl biri sence
- +1 yıl
Ne bileyim yaa 2019 da konuşurken iyiydi belki değişmiştir
+1 yılHayır desteklemiyorum bıraksınlar bu da bize kalsın
110 Yorumla- +1 yıl
Ya killarin da kisisel bakima girdigini dusunuyorum 1 cm kildan fazlasi gunah falan diyecegim de kimse buna gore almiyordur killarini
- +1 yıl
@ojeminrenginebak76 bacak agdasini dusunuyordum yorumu yaparken ama belirtmedim. bacak agdasi yapiyolar hic sevmiyorum. biz bittik onlar basladi
- +1 yıl
Ay benim abim de yapiyor onu sporcu oldugu icin ay neden acikliyorum
- +1 yıl
Gercekten su yorumlari neden yaziyorum
- +1 yıl
Kızlar benim için tartışmayın 😂
- +1 yıl
Biliyorum sadece şaka ☺️
- +1 yıl
sen buna degersin hayatim
- +1 yıl
Yaa canım benim
+1 yılHerkes istediğini yapamaz.
Özgürlüğün fazlasıda zarardır.123 Yorumla- +1 yıl
Ozgurluk baskasinin ozgurlugunu kisitladigin yerde biter. Makyaj yapan bir kadin ya da bir erkek sizin ozgurlugunuzu mu kisitliyor ki? Herkes istedigini giyer, istedigi makyaji yapar.
- +1 yıl
Yapamaz efendi
- +1 yıl
'Ahlak' diyicem
Çomar diyiceniz
Özgürlük bu değil diyeyeceğim yine aynısı.
Feminizm Kominizmden de faşizmden de tehlikeli
- +1 yıl
Ahlak onemlidir. Ahlakta yanlis bir sey yoktur ve ahlakli insan istemek sizi comar yapmaz. Sizi comar yapan ahlak anlayisinizdir. Dayatmalarinizi ahlak diye kabul ettirmeye calisiyorsunuz. Bana gercek bir sebep veremiyorsunuz benim size sundugum temelli argumanlara karsi. Tabii ki ozgurluktur bu. Ne giyecegime, yuzume ne yapacagima da kendim karar veremiyorsam nasil ozgurlukten bahsedebiliriz?
- +1 yıl
Siz istediğinizi yapın
Lafım erkek doğanlara
Yok onlara öyle bir dünya - +1 yıl
Feminizmi bir canavar gibi gormeniz de bilgisizliginizin kanitidir. Feminizmin uc evresi:
1) Kadinlarla erkeklerin genel esitligi, unuversiteye gitmek, is sahibi olmak, pantolon giymek...
2) Kadinlarin sosyal hayattaki ozgurlugu, cinsellikteki yeri, kendi zevkleri oldugu gercegi...
3) Sadece kadinlarin degil erkeklerin de prangalari oldugunun dunyaya bildirilmesi, kari gibi aglama ve erkek adam aglamazin ayni kufede olmasi, LGBTQIA+ haklari... Insanlarin esit oldugu ve esit haklara sahip oldugu...
Feminizm insani korur. - +1 yıl
Nicin bu kadar keskinsiniz? Size ne? Sizi ne ilgilendirir? Erkek dogan makyaj yapabilir, kadin dogan takim elbise giyebilir. Ne sizi ilgilendirir ne de beni.
- +1 yıl
Benim gözümde sadece Hdp binaları önünde terörizmi sempatik göstermeye çalışan itin dölünden farksız varlıklardır.
De bugüne dek 1 tane istisna da çıkmamıştır - +1 yıl
Bahsettikleriniz feministler mi?
- +1 yıl
Görüşü değil, yaptıkları.
Görüş olarak bakarsan Sosyalizm de kominizm de güzeldir.
- +1 yıl
Sizin bahsettikleriniz kendi terorizmlerini feminizmin arkasi a saklamis insanlardir. Sizin bakis acinizla isid muslumanim dediginde butun muslumanlari ve islami dusman benimsemek gerekir ki bu cok sacmadir.
- +1 yıl
En azından işid örgütü haricinden ki islamcılar onlara terör demeyi biliyor ve dışlıyor.
Bağrına basan olmuyor yani - +1 yıl
Fakat bu isler boyle yurumuyor. Onunuzdeki kotu orneklere, ornek bile demem ben, bakarak butun feministleri bu derece nitelendirmek ve hakaret etmek sizin hakkiniz degildir. Bunu yapamazsiniz, hakaret soyleyecek seyinizin kalmadigini ve bir tartismada kendinizi savunamayacak kadar bilgisiz oldugunuzu gosterir.
- +1 yıl
Erkektir yapamaz diyorum
- +1 yıl
Gercek feministler sizin bahsettiklerinizi benimsemez. Cogu feminist, femenlerden bile sikayetcidir. Hele ki sizin bahsettiginiz turden insanlardan hepten rahatsiz olurlar. Kendilerini kotu gosterip sizin gibilere nefret kaynagi verirler cunku. Kimse bunlari bagrina basmaz. Hic gercek bir feminist gormemissiniz, konusmamissiniz anlasilan.
- +1 yıl
Erkektir yapamaz derken onume arguman koyamiyorsunuz beyefendi. Erkek yapamaz ama neden? Yok bir sebebiniz. Eh, bu da hakli ve temelli argumanlarimi isin icine katmaya gerek bile kalmadan beni hakli cikarir.
- +1 yıl
Şimdiye dek konuştuklarımın hepsi bunları özgürlük diye andığından artık tartışma zahmetine bile girmiyorum.
Varsa başım üstüne öyle insanlar
Ama çoğu ( büyük üstünlüğü) s*lak
Her topluluğun olduğu gibi
Bana da hep onlar geldi demek ki
( İstediğiniz kadar hümanist birini çıkarın karşıma, görüşümü kolaylıkla değiştiremezsiniz ) - +1 yıl
Gorusunuzu ben degistiremem. Ama insanlar keskin goruslerinden doner hep, hayat onlari oradan sinar.
- +1 yıl
Zaten hâlâ bana cevap vermediniz. Anlasilan yok belli bir cevabiniz. Iyi gunler dilerim.
- +1 yıl
Duygusal düşünmüyorum. Sınasa 20 yıldır sınardı
- +1 yıl
Duygusal dusunmekle ne alakasi var bunun. Hangi keskin goruslu insana baksaniz yasliliklarinda o zamanlar keskindik, hayat o kadar net degil, dediklerini duyarsiniz. Hos... Sinar mi, sinamaz mi benim verecegim karar degil. Tekrardan iyi gunler dilerim. Mevzuyu kapatalim artik, zira cok yorucu bu hicbir yere varmayan muhabbet.
- +1 yıl
Pekii iyi akşamlar efem
- +1 yıl
Yapabilir gayet de seni hiç ilgilendirmiyor hadi bb
+1 yılBen erkeğin Erkek kadınla kadın gibi kalmasını istiyorum erkek makyaj yapmaz yapışmaz
00 Yorumla
+1 yılKim ne isterse yapabilir tabii ki ama gerçekten güzel görünmüyor
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılYalnız bunu erkek olarak nitelendiremeyiz. Arda kerimcanın kankisi
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılMakyaj erkeğe değil erkeğin arabasına yakışır (şahsi görüşüm)
00 Yorumla
+1 yılHayır fakat kim ne yapar pek de umrumda değil yapsinlar
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 575 cevap paylaştı. Herkesin kendi zevki, çekicilik algisi fakat ben sevmem.
00 Yorumla
+1 yılKullandıkları ürünler bile kadınlar için. Bence yakışmıyor
00 YorumlaŞu görselde ki kişi benden kaç yüz kat iyi makyaj yapıyor.
00 Yorumla
+1 yılonlar kendilerini erkek hissetmediği için yapıyor zaten makyaj. erkek kelimesi onları üzer 😂
01 Yorumla- +1 yıl
haklısınız b yüzden yapmak istiyorum
Erkek adam makyaj yapmaz bakımlı temiz olmak ayrı makyaj ayrı
00 Yorumla
+1 yılDesteklemiyorum. Doğal her iki cinste de iyidir hoştur
00 Yorumla
+1 yılyaşadığı ortama veya hayata göre değişir yapması gerekenler yapar.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 323 cevap paylaştı. Bu şekilde makyaj yapmaz hiçbir erkek yapan trans mı gay mı öyle bişi oluyor 😂
00 YorumlaDesteklemiyorum karşı da değilim ama itici buluyorum
00 Yorumla
+1 yılGüzel kardeşim yakışıyor sizden biri gibi duruyorlar hatta bazıları sizi geçebilir :)
00 Yorumla
+1 yılSiyah göz makyajı yapan rock sanatçılarını seviyorum
00 Yorumla
+1 yılDesteklemiyorum ama sıkıntı da görmüyorum, dileyen dilediğini yapsın.
00 YorumlaBizden daha güzel yapıyorlar. Bizden daha çok makyaj onlara yakışıyor. Anlam veremiyorum
00 YorumlaDesteklemiyorum. Herkesin kendi tercihi
Ben öyle adamı adam olarak görüp bakmam00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. olaya bakış açım
10 Yorumla
+1 yılNe destekliyorum ne desteklemiyorum istiyorsa içinden geliyorsa yapsın
00 Yorumlaİğrenç 🤮 işin cıkı çıkıyor varya bu erkekler git gide kadın dan farkı yok
00 YorumlaErkek dediğin doğal güzel olacak, o ne öyle makyaj falan..
00 Yorumla
+1 yılİğrenç bir fikir, kıyametin yaklaştığını düşünüyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Kıyametle makyaj ne alaka?
- +1 yıl
Bayanın makyaj yapmasıyla ilgili yazmadım erkeğin makyaj yapmasıyla alakalı yazdığım, çünki kıyamet alametlerinden biri kadınla erkeğin birbirinden ayırmaya zorlanacağımız
+1 yılHayır ama karışmıyorum da erkek de doğru bulmuyorum kadına özgü bi araç
00 Yorumlaya ben desteklesem nolur desteklemesem bana mı düştü
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılDesteklemiyorum. Hani sanat için olsa. Rol gereği neyse de böylesi rezalet bir durum.
00 Yorumla
+1 yılDesteklemiyoruz tabiki de erkek adam makyaj mı yaparmış.
00 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi hayatı karışamam ama bana komik geliyor
00 Yorumlaİstediklerini yapsınlar izlemeyi de seviyorum ama görüntü olarak yakistirmiyorum.
00 Yorumla- Devamını Gör (188)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 