
Son zamanlarda erkeklerde kadınlar gibi makyaj yapar oldu. Peki siz bu durumdan rahatsız mısınız?

Son zamanlarda erkeklerde kadınlar gibi makyaj yapar oldu. Peki siz bu durumdan rahatsız mısınız?
Ben karşı değilim ama desteklemem. yani kadınların yapması doğal ama erkek adam bence makyaj yapmaz çünkü anlamı yok. makyaj kadın için üretilen bir üründür. aynı şekilde bu yüzden de erkeklerin kendileri için kullanmaları bana çok saçma geliyor. bu yüzden de ben genel olarak karşı olmasam bile doğru bulmuyorum. yani isteyen yapabilir tabi ki buna karışmam ama yapmamaları daha iyi olur. ben zaten hayatımda hiç makyaj yapmadım ve bundan sonra da yapmam zaten. bu yüzden de yapmamaları daha iyi. ama tabi ki film için yapılabilir yani bir kişi sinema oyuncusudur o zaman yapar rol gereği yani Joker makyajı gibi.
Erkekler ve makyaj🤦🏻♀️Bu iki kelime aynı cümle içerisinde kullanılmasın bile mümkünse.. Modernlik, demokrasi, kadın erkek eşitliği, yaşam özgürlüğü, istediğini seçme hakkı ve s.. bunlar iyi güzel tabiki de ama her şey için de dile getirmesinler bu tip şeyleri ya. Kadın kadındır, erkek erkek yani bu kadar net kalsa keşke her zaman.
Ben herkesin kadın ve erkek herkesin makyaj yapmasına karşıyım. Gerçekçi olup sadede gelirsek, sevdiğim erkeğin makyaj yapmasına hoşgörüm ve rızam yok onu baştan belirteyim. Erkeklerin efemine kadınların maskülen tavırlarından hoşlanmıyorum.
Cevap
22Cevap
Karşıyız tabiki de erkek adam makyaj yapmaz yapanlar da erkek değildir.
Bakım yapar elbette ama makyaj noooo
Hak ihlâli yaratmaksızın, kim ne yapmak istiyorsa onu yapsın.
Eşçinsel diye ne kimseyi yargılarım ne de muhabbetimi keserim.
İsteyen istediğini yapabilir ama sevmem ayar oluyorum etek giysinler diycem de yapan var susuyorum 😂
Karşi olmak digilde. Gercektwn yakişmiyorki? Sakal uzerine. Sakalsiz olsa bile yakismiyor. Mimikler falan.
Her erkek yapmıyor beya... yüzünü arap sabunu ile yikasin yeter. Off aklıma sevdiğim bey geldi 😋
Çok kötü bu makyaj olayı. Sadece doğal güzellik daha iyi. Erkekler için makyaj olmamalı.
Kim ne yaparsa yapsın, biz kendimizdeyiz çok şükür.
Ee yani erkek adama ruj falan ters😅 top gay gibi oluyor fotoda ko gibi örnek
Tabii ki karşıyım, herkes kendine yakışır davranmalı.
evet adı ustu sen erkesın yanı hıc yakısmıyor yanı
cocugu da erkek dogursun oldu olack mkk karıları
Karşı değilim ama bazı şeyler kadınlara özel olmalı
herkes haddini bilsin ya.. kadın kadın gibi, erkek erkek gibi giyinsin süslensin. haddini kimse aşmasın bir zahmet.
Yalnız bu görseldeki yanlış değilsem arda bektaş kendisi makyaj sanatçısı YouTuber falan o biraz da cinsel kimlikten kaynaklı
Tabi ki karşı değilim ama bazı şeyler kadına özgü kalmalı bakım yapılabilir ama makyaj yapmasınlar mümkünse
Erkekler niye makyaj yaparlar ki... gay olunca neyse de.. heterolar da yapıyor galiba...
Bence hiçbir erkek yapmamalı makyaj
Erkek adama yakışmaz 😎👍
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen... Şimdiden teşekkürler 😎👍
maalesef ki var. Onları görünce midem bulanıyor zaten
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊👍
Yaş doğru mu lila 🤔
Ben karşıyım kadınlar kadınlığını erkekler erkekliğini bikecek
Bakımlı olması temiz olması anlaşılır da. Eğilimi farklı değil ise makyaj çok abarti
Korkutucu buluyorum açıkçası.
Makyaj yapan erkek değildir
Benim erkeğim yapmasın kim. yaoaesa yapsin
Karşı değilim, saygı duyarım, ama hoş bulmuyorum.
Bana hiç hoş gelmiyor bakımı abarttılar 🤣
desteklemiyorum yakıştırmıyorum sadece
Erkek adam makyaj yapmaz
Evet karşıyım ama yapan yapıyor.
Karşı değilim. Beni ilgilendirmez.
Erkeklerde iğrenç duruyor
Karşıyım ve desteklemiyorum
Kadınlar makyaj yapar
Erkek makyaj yapmasın ya
Hemde oldukça rahatsızım
Erkekleri yoldan çıkarmayın 🤣🤣🤣
Erkekler makyaj yaprsa dönek tiir
Evet büyükanne metroseksüellik de neyse
Makyaj yapan erkek değildir
Fotodaki gbi yapmasn lütfen
Başkasına yapsın ama kendine yapmasın.
fotodaki ablalar gibi ise, kesinlikle.
Karsiyim tabiki
Evett
EVET.
Bende çok hafif yaparım
Beni alakadar etmez sadece yakıştıramıyorum.
erkek adam makyaj yapmaz
Evet
Makyaj yapan erkeği annesi sevsin
Evet karşıyım.
Karşıyım
Karşıyım
Evet
Karşıyım
Evet karşıyım
E yani
Değilim
evet bence hoş değil
DEĞİLİM
Hoş değil
Kötü duruyor
Bizene isterse yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?