Erkeklerin Çoğu sakal bırakıyor mu acaba?
Mesela Ben Sakalsız severim siz nasıl seversiniz?
Mesela Ben Sakalsız severim siz nasıl seversiniz?
Sakalsız severim
Sonun da benim gibi düşünen biri
tipine göre ya benim gibi babyfaceler sakalsız ama sakalı olmadan çirkin olan çok fazla insan var onlar sakallı
Tabi öyle olanlar da var ama onlar da fazla birakmasalar daha iyi bence
yok ya bazıları var bırakmayınca olmuyor cidden
İşte onlarda fazla abarmasar daha iyi. Bıraksınlar yoksa
doğru diyorsun güzellik iyi geceler
İyi geceler
teşekkürler :)
Ricalar
Cevap
14Cevap
Bence yüz şekline göre değişiyor. Bazılarına sakal yakışırken bazılarında temiz yüz daha güzel duruyor
Köselik dışında sakalsız erkeğe erkek demem. Nasıl sakallı kadın olmuyorsa, sakalsız erkek de olmaz. Sakal erkeğin kırmızı çizgisidir. Erkeği erkek yapan sakaldır. Bu konuda çok duyarlıyım duygu seli yaşamış olabilirim kusura bakmayın. :)
Sakallı erkeklere karşı benim de büyük bi fobim var gerçekten ve erkeklerin Çoğu sakallı sanırım bu konudan fazlasıyla sorun yaşıyorum. Bende bu konuda duygu seli yaşıyorum😢
Yok ya tarz meselesi
Tamamen kesmeyi sevmesem de genellikle kısa ayarlarda tutuyorum.
İyi ne mutlu sana
Ama işte bazısına uzun sakal çok iyi gidebiliyor bence yüz yapısına en uygun ne ise o şekilde bırakılmalı.
Uzun sakalıdan hiçbir zaman hoşnut olmuyorum
Beğeniler kişiden kişiye göre değişir tabikide.
Evet evet
Erkek dediğin sakallı olur. İşi gereği zorunlu olarak kesmek zorunda olanlara bir şey demiyorum.
Bu ne ya sakal mı bu şimdi papaz gibi
Sana Erkek değil , yumurta lazım heralde 😎🧔
Jsjsjjsowisjsndn artık ne anlarsan
Sakal kesince kendimi tüysüz horoz gibi hissediyorum
Bende az var yorumlamak İSTER misin sence nasılım :)
Sakalsız daha güzel
Evett ya
Ağzına kıl mı giriyor neden
Görünüm olarak sempatik bulmuyorum
Bu arada nick'ine bayıldım
Sakallı çünkü sakallarını sevmek çok güzel oluyor
seni sevmekte güzeldir maşallah tü tü
@SanemiShinazugawa hahaha teşekkür ederim
saçların çok güzel cidden esmer güzeli bayıldım rica ederim Allah sahibine bağışlasın
@SanemiShinazugawa yiaa saçlarıma iltifat etme hassas noktam hemen düşüyorum hquabwusbwsubws
valla canımı çektirdin ya kafanı koklayıp öpesim geldi saçlarını
uzun mesafe ilişkisi sevmiyorum ama zorla düşürüyorsun lütfen kalbim dayanmayabilir
@SanemiShinazugawa tamam tamam bir şey yapmıyorum
:) tatlı kız acilen kaybol gözümün önünden iyi geceler
Seviyorum sakalımı ya kirli sakal hoş gibi
Sen sakal görmemişsin
Sakalsız da çocuk gibi duruyorum
İkisininde çekici olanı var
sakallı
Şimdi benim sakallarım kötü mü
Sakalsiz seven e ilk defa denk geldim
sizün tercihiniz
Tabiki sakalsız
Evet yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?