Bundan 4 yıl önce bi kadın var, ama hatuna instagramdan nasıl yürüyorum anlatamam. Onun adı zaten yürümek değil direk 4 nala koşmak sksııs neyse kıza 6 ay yürüdüm. Yok aga kız yüz vermiyo, tipim değilsin falan delircem. Neyse yenilgiyi kabul ettim çekildim kabuğuma. Sonra sakal bıraktım kızla takipleşiyoruz ama hiç bi etkileşim yok, zaten ben saldıktan sonra dünya ters dönse yine olmaz. Vazgeçtim bi kere. Saldım aga sakalları ortalardan beyazlar falan inanılmaz bi karizma kattı bana. Aradan 1 yıl geçti ortalama o kıza yürümemden sonra. Bi akşam çok sevdiğim bi kız arkadaşım var normal arkadaşım ama onunla hep böyle sarmaş dolaş takılırız, bi fotoğraf attık instagramdan. Hikaye, salladım gitti üzerinde durmadım bile. İşte kız arkadaşın saçları omuzumda sarılmış bana arkadan öperken yanağımdan, iyi ki can dostumsun gibilerden bişey yazdım. Ulan bi baktım çat diye mesaj geldi. "Sen ne kadar hoş bi adam olmuşsun öyle..." haaa dedim hadi bakalım şimdi gel 🤨 Dedim teşekkür ederim. Teklifin hala geçerliyse bi akşam yemeğe gel bana dedi. Dedim "Tipim değilsin 😎" sjsjsjs yani sakal iyi bişey 😂
@Khrysopelea Ego kasmak değil aslında. Aklımdan sildiysem bitmiştir zaten. Daha uzatmanın anlamı yok, herşey zamanında olursa anlamlı. Geç kalmış heveslerin bi anlamı yok.
Bıyık değil, ama sakal bence bir erkeğe karizma katıyor. Sakalsız olunca ufak tefek gösteriyorlar. Sakal erkekleri olgun gösteriyor. Çokta abarti olmayacak, hafif kirli sakaldan bahsediyorum.
2007'de 21 yasinda universite bitmisti. Ve Dinleri tanimak icin birkac ulke gezdim.. ve En son duragim kutsal topraklar'di. 3 Ay boyunca Mekke ve Medine'de kaldim. Arastirdim. Ve o donem sakalimi biraktim. Cok uzun degil ama kirli sakal'dan biraz uzun.
şu an geçerli olan normlar sakalı çok değerli bir şey olarak pazarladığı için aşağıdaki sazanlar gibi sakal bırakanlar aldıkları olumlu tepkileri sakalın azizliğinden sanıp sakallı yanıtını veriyor gerçekte olan ise ikiside değil sakal makyaj falan değildir umursamamak takmamak varken beğenilmek için makyaj yapıp (sakalı makyaj sananlara ithafen halbuki sadece bir çok kılın toplu görüntüsü) kendini değerli hissetmeye çalışmakta kişinin kendine olan sevgisini başkalarının ona olan sevgisine bağlaması yani çok aptalca bir durum kafanızı seveyim istediğiniz gibi olun başkalarına kendinizi beğendirmek için istemediğiniz bir hayat yaşamayın ne kadar aptal varsa bizim ülkede toplanmış ya
işim gereği sakal uzatmam imkansız dahası uzun sakalı da pek sevmiyorum artık bünye sakalsızlığa alışmış olsa ki biraz uzayınca kaşınmaya başlıyor yüzüm
Sakallı tabii ki David Beckham, Jason Momoa Leonardo Di Caprio bunlar da sakalsız hali ve sakallı hali karşılaştırıp hangi türlü dikkat çekici olduğu ortaya çıkar.
Sakal erkeğin makyajı benimde vazgeçilmezim sakalsız asla diyorum gözler yeşil esmer sakallı bi erkek düşünün o benim iştee 😂😂😎 inanmayan instagramdan baksın kendimi begendim şu an 🤩🤩