genital bolgeme agda yapiyorum, jilet falan cok sert cikariyor killari diye agda yapiyorum ve gercekten her yaptigimda aglamaktan beter oluyorum bıktım, oncesinde buz uygulayip yapmayi falan denemeyi dusunuyorum ama bilmiyorum ve TÜY DÖKÜCÜ KRAMLER DE SERT Mİ CİKARİYOR KILLARI?
GENİTAL BÖLGEME AĞDA YAPARKEN COK ACIYOR KENDİME KIYAMİYORUM?
Tüy dökücü kremle jiletin bi farkı yok. Daha önce denedim aynı çıkartıyor. Biliyorsun ağdacılar hızlı yapıyoe 5 dk da bikini bölgesini hallediyorlar. Daha da az acıtıyor. Bence ağdacıya git. Yok dersen de Hamam otunu öneririm. Çok kötü kokuyor ama azaltıyor
Tüy dökücü kullanma yakar bence. Hassas bölgeye ağdayı çok sıcak vurma ve yukarıdan aşağı doğru yap. Bal kıvamında olsun. Kuaför olduğum için yazıyorum bunları.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
nasil yapildigini biliyorum ama acısına dayanamiyorum cidden