AYNI MESLEKTEN BİRİYLE (HÂKİM-SAVCI) EVLENMENİN FAZLA DEZAVANTAJI OLUR MU?

Selam.
Ablam hâkim, 27 yaşında, meslekte ilk senesi. Atandığı yerde 32 yaşında bir savcıyla mesai arkadaşıymış. Etkilenmiş ondan, benimle paylaştı.
Sizce aynı meslekten biriyle evlenmenin dezavantajı olur mu? Daha denk birini bulamayabilirim küçük ilçelerde diye acele ediyor olabilir mi? Hâkimlik mesleği çerçevesinde değerlendirebilirseniz sevinirim.
AYNI MESLEKTEN BİRİYLE (HÂKİM-SAVCI) EVLENMENİN FAZLA DEZAVANTAJI OLUR MU?
Cevapla