Y kromozomu yok oluyor bilimsel açıklama geldi kızlar gözünüz aydın yok oluyoruz düşünceleri alalım?

Erkeklerdeki y kromozomu bilimsel açıklamalara göre yüzde 97 öldu buda erkeklerin sonu demek kıyamet alameti artık erkek çocuğu dünyaya gelmeyecek demek prenses erkekler yüzünden lgbt yüzünden genlerimizi bozdular Avrupalı bilim adamları bunu açıkladı kıyamet yaklaştı zaten kimse evlenmiyor çocuk yapmıyor kızlar erkekler sapik diye erkeklerin hepsi sapik diye bizle arkadaş bile olmak istemiyolar sonumuz yaklaştı lgbt çoğaldı zaten reelde lgbtnin bu kadar çoğalması bile çok büyük kıyamet demek mesela artık herkes çok kolay lgbt biriyle sevgili olabiliyor kadın kadına aşk çoğaldı erkekler zaten karı gibi makyaj pesindeler erkek çocuklarına topuklu ayakkabı giydiriyolar Türkiye gibi bir ülkede Avrupa'da herkes cinsiyet değiştiriyor Türkiye de herkes lgbt savunuculugu yapıyor lgbt bireylerini savunmak insan hakları diyorlar valla hormonlar vs vs her şekilde gençlerimizle genlerimizle oynadılar kadın erkek diye bir cinsiyet kalmadı cinsiyetler ortadan kalktı artık kim erkek kim kadın belli değil hepsi birbirine karıştı Türkiye'de manifest gibi marjinal kız grupları ülkedeki kızlara lgbt aşiladi herkesin gözü önünde lgbt aşk yaşadılar kadınlar artık evlenmiyor evlenenlerin yüzde doksanı boşanıyor kadınlar kocalarına artık bir bardak su getirmiyor onu kölelik sanıyor dünyada kıyamet başladı CHP Türkiyesi halada bu CHP'nin peşinde milyonlarca insan geziyor ne kadar allahsız insan varmış ne kadar top hayranı varmış ülkede ne kadar çoluk çocuk var bunlara özeniyor zeyneple hilal sevgiliymis manifest grubunda iyice cozuttular
Y kromozomu yok oluyor bilimsel açıklama geldi kızlar gözünüz aydın yok oluyoruz düşünceleri alalım?
Cevapla