Ofisten biri herkesin içinde kıllarını görmek zorunda mıyız dedi. Erkekler de bacak kıllarını almalı mı?

Arkadaşlar sarışın bir insanım genetiğim gereği fazla kılım olmadığı için bacak kıllarımı alma gereği duymadım. Bugün havalar sıcak diye kısa çorap giydim ofiste yaşı 50 yi geçmiş birisi bana herkesin içerisinde uzun çoraptan haberin yok mu kıllarını görmek mi zorundayız dedi. Sizce tamamen bacak kıllarımı aldırmalı mıyım, moralim çok bozuldu, yanımda kızlar da vardı çok utandım yüzlerine bakamıyorum.

Ofisten biri herkesin içinde kıllarını görmek zorunda mıyız dedi. Erkekler de bacak kıllarını almalı mı?
Cevapla