Arkadaşlar sarışın bir insanım genetiğim gereği fazla kılım olmadığı için bacak kıllarımı alma gereği duymadım. Bugün havalar sıcak diye kısa çorap giydim ofiste yaşı 50 yi geçmiş birisi bana herkesin içerisinde uzun çoraptan haberin yok mu kıllarını görmek mi zorundayız dedi. Sizce tamamen bacak kıllarımı aldırmalı mıyım, moralim çok bozuldu, yanımda kızlar da vardı çok utandım yüzlerine bakamıyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
50 yaşını geçmiş bir ve karakteri oturmamış aptal neden insanların ayak bileklerine bakıyor? Sesli bir şekilde de ifşalıyor terbiye yoksunu..
Tüylerini almamandan ona ne ki? Bence bu gibi hadsizler için kendinden taviz verme. Ne yaparsan yap senin bir kusurunu arar ve ifşalarlar. Bunu bir düşün ayrıca sen neden utanıyorsun ki yanlış bir şey yapmamışsın bile..
Tüylerini alma insanların özellikle de hadsiz terbiye yoksunlarının lafına takılma. Kendisi mükemmel mi de insanlara kusur buluyor?
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBakma o zaman diyebilecek kadar, kendini savunmaktan aciz olmamalı hiçbir erkek. Biraz sert ol sert. Erkek adam kıllı olur diye cevap vereceksin. Görmek zorunda mıyım derse de, bakma o zaman banane diye lafı sok gediğine. Ona bakarsan kadınlar meme uçlarını gösteriyor, popo yanaklarını kapatmayan şortlar giyiyor. İnsanları taciz ediyorlar varlıkları ile. Biz de onları görmek zorunda değiliz. Buna ne dicekler? Erkeklere karışmasınlar. Bu sorunun da fake bir soru olduğunu düşünüyorum. Amaç propaganda bence. Eğer değilse, ağır betasın demektir bence.
00 Yorumla
Kanun mevzuatında böyle bir kanun yok. Hanımefendi veya beyefendi işini yapsın. Sağa sola bakarak onu bunu kelebeğin. Beğenmiyorsan gitsin TSK ya kılık kıyafet kıl tüy gibi bir durum söz konusu değildir. Siz birdaha o kişi tarafından uyarı alırsanız, kişisel haklarını ihlal ettiği için davacı olabilirsiniz
Kimse kimsenin özeline karışamaz, kıl yerine tipini de görmek istemiyorum der, o da vücudunuzun parçası, cerraha gidip estetik mi olacaksın. Bunlar NATO kafa NATO mermi. NOKTA. Allah'tandır biri bana demiyor öyle.00 Yorumla
Herkese unlike atan gel bana da at 😂 o ofisteki seni böyle rahatsız etmek için söylemiş. Bakmasın rahatsız oluyorsa. Alma tabii ki. Mantığa bak. Kadınların bacağına bakarken iyi. Tam bi terbiyesiz. Ağzının payını vermen gerekirdi. İşine baksın senin bacağına bakacağına hadsiz mendebur
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
98
Cevap
75Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet almalı
10 Yorumla Şunu söylemeliyim ki size ruh sağlığı bozuk bir kişi tepki göstermiş. İnsanların içinde sizi rencide edecek şekilde bu tarz bir tepki göstermesi sağlıklı bir insan davranışı değil. Erkeklerin vücut tüylerini almaları kendi tercihleridir isteyen alır isteyen almaz. Yeni jenerasyonda metroseksüellik adı altında vücut tüylerini alan bir nesil oluşmakta. Fakat bu sakallarını aldıkları anlamına gelmiyor. O zaman siz o hanımefendiye sakaldan nasıl tiksinmediğini sorun gülerek , özellikle sakallı biri çorba içerken 🤗
20 YorumlaYa o zaman sen gözlerini kaldır diyeceksin öyle bir insana. Ya açıkçası utanmak çok normal. Bende senin gibi mendeburu mu girmek zorundayım diyeceksin böylelerine ya da mobingten hakkını arayacaksin.
Yani Sarışın olduğun için mi çok fazla olmadığını düşündüğün için anlaman gayet normal karşı taraf rahatsız oluyorsa kendi tercihi Yani seninle birlikte mi olacak o mutlaka onu söyleyeni çok daha büyük bir kusuru vardır bir de öyle bir şey öyle bir ortamda söylenmez anlatabildim mi ya Kimsenin hakkı bir yerde de söyleyemezsin ya da hani çıtlatamazsın da almayı düşünüyor musun diye vallahi orada olacaktım onun ağzına açıkçası s*cardim. Umarım en kısa zamanda bu tramvayi atlatırsin. Sevgilerimle.25 Yorumla- +1 yıl
Abi olumsuz emojiler atan olmus. 20 yaşındayım daha önce hiç çalışma hayatına girmedim sınav hazırlandığım için Ama okul ortamında bu tarz şeylerden dolayı çok fazla deneyimim oldu ve maalesef sessiz kalındığı zaman hiçbir işe yaramıyor yani Benim buradaki amacım Sessiz kalmayın demek hani gidip de karşı tarafın seviyesine düşüp haddini bildirmek değil Belki kendi Uslu durunca daha böyle incelikli bir laf söyleyebiliyordur Onu söylesin ama karşı taraf anlasın yani hatasını ve uyuz olsun Önemli olan o
Gizli Üye(30-35)+1 yılKıl bende sevmiyorum. Iki cinsiyette de. Ama gelipte bir erkege ulu orta boyle demezdim. Kadinin kafasindan dusunmeye calisiyorum. Bazilari takintili oluyor. Cok gozume batsa belki laf arasinda kenarda köşede yakalar biraz fazla kıllar var alsan belki daha iyi olur ya da uzun çorap giymen daha iyi olacaktir falan derdim sanırım utandirmadan. Çok cok rahatsiz ediyorsa derdim yani o da. Yani bu herkesin icinde agzin kokuyor demekle ayni sey gibi olmuş. Bunu da mesela kenara ceker duzgun bir uslupla söylersin.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılGözlerinizi kapatırsanız görmezsiniz efendim deseydin keşke. Bence çok terbiyesizce bir hareket, hele başkalarının önünde. Ve yapılabilecek bir şey yok yani, kimse bir erkeğin bacağının ağdalı olmasını bekleyemez. Bunun yine bir erkekten gelmiş olması garip.
20 Yorumla Kadınların bir sözleri var işlerine geldi mi ne diyorlardı? Benim bedenim benim kararım diyorlardı değil mi? sende aynı bunu söyle ağacım.
İstersek göğüs kıllarımızı alırız istersek bacak kıllarımızı istersek hiç almayız sizene ag beden bizim kıl bizim.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı.
+1 yılNormal şartlarda şahsi fikrim erkeklerin de kıllarını alması yönünde. Ama bence bu laftan sonra alma. En azından ben öyle yapardım. Sırf o dedi diye almam. Hatta ısrarla kısa giymeye devam ederim.
burada problem senin kılların değil; adamın patavatsızlığı ve senin buna sessiz kalman.
Bu tür çıkışlara asla izin verme. Hadsizliklere zamanında susmuş biri olarak söylüyorum büyük bir yanlış bu. O an haddini bildirmen lazımdı.
10 Yorumla
+1 yılhayır bakma diyeceksin.. senin eğer üstün değilse susmayacaktın kusura bakma sana sormadım bidaha öyle yaparım diyip gülerdin sonra siz istediğinizi giyip kimse bize bakamaz diyosan sende bana bakmayacaksın ve ben böyle giyinmeye devam edicem deseydin
00 Yorumla
+1 yılkimsenin söylediğine göre hareket etmemelisin ama iş yerinde takım giyiyorsan uzun corap giymen daha iyi bir görüntü yaratıyor ayrıca sana bunu diyen kişi de cok terbiyesiz miş senin utanacak hiçbi durumun yok sende vereceksin ağzının payını dik dur !
00 Yorumla
+1 yılAbla, Bu benim tercihim kimseyi alakadar etmez demelisim yani Sorun kadinda seni niye rencide etmeye çalişmiş derdi neyse Düzgün bir insan gelip seni nazikce uyarir Haddini bilmezlerin lafini dinleme Yani herkesin kendi tercihi Bende bacak killarimi almadan gezerim veya gezmem kime ne
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Görmek istemiyorsa çalışmasın arkdasım Nihayetinde sevmediğin insanlar var sen işine odaklan milletin orasına burasına odaklanma saygı önemli e tabi o kıllı sayın arkadaş göğüsünü riski yerleri açıp rahat davranış sergileyor ise uyarırsın ya da başka iş bulursun çözüm bulamaz isen.
00 Yorumla
+1 yılBu yaradılış, ofis ortamında rahatsız edici koku olmadığı sürece sorun olmaz, onu diye densiz biri. Ben şöyle yapiyorum; kimseye küfür etmem, kaba olmam ama böyle davranan olursa kendini ben sanma derim ( mevlana öğretileri) . Hatta dün bana biri küfür etti bu sekilde cevap verdim. Boş insanları dikkate alma hayat kısa.
00 Yorumlahayır, erkek yapısı kıllı olabilir yüz boyun koltuk altı sırt hatta diyelim komple bel üzerine dikkat edebilirsin ama bacaklar istisnadır, ister alırsın ister almazsin. oldugu gibi kalsın rahat etmiyorsan alabilirsin ferahlık saglar ben spor için aldırdım öncesinde rahat rahat geziyordum laf eden olunca yobaz gelişmemiş birisi olduğunu anlayıp hayatımdan çıkarıyordum
00 Yorumla
+1 yılNasıl rahat ediyorsan öyle yap. İnadına kapri giy git. Sana karışmaya ve milletin içinde ezmeye çalışmaya hakkı yok. Günlerimizde var bu kıl. Kimimiz alıyor, kimimiz kısa tutuyor, kimisi salıyor çayıra kılları. Kafana göre takıl, sana üst perdeden konuşan bir kadını asla ciddiye alma derim.
00 Yorumla
+1 yılBöyle bir zorunluluk yok ama alırsan konforu görürsün. Cidden sende çok rahatlarsın. Bunun için powertec marka çok güzel, çok uygun traş makineleri var. Eğer uzunluğu fazla ise traş makinesi kullanarak alabilirsin kıllarını.
10 Yorumla
+1 yılErkek değilmisin sonuçta? Ben daha erkeksi buluyorum kıllarını aldırmayanları heleki sne kendim diyosun sarıışınım çok kıllarım yok
Belliki adam seni kıskanmış
Böyle insanlar niye akıllarına gelem herşeyi söylğyor anlamıyorum ya10 Yorumlane alakalı alinmali değil sonucta erkeksin yani.. o kişinin ayıbı olmuş. valla çıplak kızları görünce ağızlarınin suyu akıyor demiyorlar bem sizin. meme popo görmek zorundamiyim diye.. hiç aldırış etme ürüsun
00 YorumlaTamamen alıp almamak senin bilecgn şey başkasının değil o öyle derken sende deseydin keşke görmek istemiosan bakma gözünün bacagmda işi ney sapik misn die yerin dibine giren sen değil o olmuş olurdu ve utanmani gerktrck bsi yk ortada
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 393 cevap paylaştı. Almalısın tabiki. Kıllı kadın istemediğiniz gibi bizde kıllı erkek görmek istemiyoruz. İnsan bi özen gösterir kendine kılını alır bakım yapar. Pis pis dolaşıyorsunuz.
10 Yorumla
+1 yılalmak zorunda değilsin insanlar da seni incelemesin ne öyle bacaklarına bakmalar falan
insanlar kavga etmek, insanların moralini bozmak için her şeyi yapıyorlar10 YorumlaYani alman estetik olarak daha güzel olur ama bu senin isteğine bağlı o hadsiz kalkıp her kesin içinde sana çemkiremez. İnsanların ne giyceğine vücuduna nasıl müdahale ediceğine biz karışamayız. Bunu genellikle kadınlar için söylüyoruz milleti ilgilendirmiyor diye daha çok başımıza geliyor çünkü ama her birey için geçerli feministlik de bu oluyor zaten. Bakmasın ag bileğine. Yani kısa çorapla gözükebilen yere ne diye hangi niyetle dikkat ediyor. Kafanızı kullanın ag ayy sinirlendim
10 YorumlaEvet, ben alıyorum. Ben bile kendi kıllarımdan tiksinti duyarken, başkasına aynı hissi veriyim ki. Sarı tüylü isen sıkıntı olmaz ama siyah tüylü isen iğrenç bir görüntüsü oluyor
10 Yorumla
+1 yılNerede ve nasıl bir ortamda çalıştığını merak ettim.
Bu sana laf söyleyen ablalar mankenlik ajansındamı çalışıyorlarmış. Hem ayrıca kılına tüyüne bakmışlarsa bunların başka işi gücü yokmuymuş10 Yorumla
+1 yılKimse kimseye karışamaz. Erkek bacak kıllarını mı alırmış Allah aşkına!! Amca otur oturduğun yerde hasta etme adamı deseydin
26 Yorumla- +1 yıl
Erkekler de bacak kıllarını alabilir tabi ki?
- +1 yıl
Yakıştırmıyorum ben. Erkek dediğin bacak ve kol kıllarıyla olmalı. O ne öyle yolunmuş tavuk gibi
- +1 yıl
@Alacabulaca bence dag ayisi gibi gezmesinden iyidir yolunmus tavuk olmasi
- +1 yıl
@mutsuztospik Dağ ayısı gibi olması için her yerinde kıl olması gerekir. Ben sadece kol ve bacak kılından bahsediyorum. Bana göre erkekte iyi duruyor.
- +1 yıl
Olabilir herkesin zevkleri farklidir bana gore itici
- +1 yıl
Elbette
+1 yılBacak kıllarından değil, o adama hemen orada cevabı yapıştırmadığın için utanmalısın bence.
26 Yorumla
Soran+1 yılNe diyecektim durduk yere bir anda dedi birde ben duygusal bir insanım hemen ağlıyacak gibi oldum Allah'tan telefonum çaldı. Diyen kişi 120 kg üstü pis bir insan
- +1 yıl
bence utanmana gerek yok herkes unutur bile
Soran+1 yılŞuanda herkesle çok sıcak kanlı olan ben hayata küstüm sanki tek başıma yemekteyim şu an herkes o insanın patavatsız olduğunu biliyor, şimdi beni aradı arkadaşlarımdan birisi moralin bozuldu biliyorum sen normalde böyle değilsin diye bende ondan dolayı olduğunu belli etmedim başka yalan söyledim
- +1 yıl
bence bozuntuya verme olayin etkisni uzatiyorsun onun yerine hicbir sey olmamis gibi devam et
Soran+1 yılİçerideki herkesle samimiyim üst yönetimle bile aram iyi bu durumu anlatsam o adamı işe yaradığı için değil emekliliğine az kalmış çocuklarına yazık diye göndermiyorlar, departmanını değiştirtebilirim en kötü ama ezik bir birey olarak görülmek istemiyorum
- +1 yıl
bence soyle uyari alsin adam. ya da kendisiyle konus bir sekilde ya yanina kalmasin yani
- Güzellik & Bakım konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerde kumaş pantolonla ayakkabı arasında bacağın görünmemesi aslında çok bilinen bir giyim kuralıdır, ama bunun ifade edilme tarzı hoş olmamış.
00 Yorumla Herkesin kendi seçimi değil mi belki sen kıllarını seviyosun kime ne? Bence onun yaptığı yanlış takma başka bi konuda sende ona böyle bişey dersin ödeşirsiniz herkers kendine göre yaşar
00 YorumlaSen niye benim bacaklarıma bakıyorsun bakıyorsan kıllarımı görmek zorundasın deseydiniz keşke sizin kişisel tercihiniz kimsenin laf söylemeye hakkı yok
00 YorumlaValla yanlış yapmışsın dostum yanında kim olursa olsun hakkını neden yediriyon öyle dediyse sanane diyebilirsin veya insanca herkes almak zorunda değil gibi konuşmalar yapabilirdin ama ben olsam sanane benim killarim sana battı sen kendi tipine bı bak der üstüne yürürdum:)
00 YorumlaAlma erkeklere hiç yakışmıyor aşırı olmadıktan sonra erkeklerin alması bana hoş gelmiyor üstelik o dedi diye hiç alma kendisi edepsiz ve kimseyi ilgilendirmez bu
00 YorumlaNoluyor yani
Adam belki rahat ediyor böyle
Bende kıllarımı almayı sevmiyorum
Size ne kıllı insanlardan
Tabi götü, memesi, çıplak kadın değil ya04 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı. Bu alışılmışlık sendromu yani toplum dayatması killarini almak topluma ters gelse killarini alanı sevmezlerdi, bacaktaki kılların hickimseye bi zararı yok
00 YorumlaBiri bana bunu desin bak harbi diyorum tüm zayıf noktalarını kullanır onu çok büyük rezil ederdim. Alakası bile yok almak zorunda değilsin. Ben uzun süre almadım fakat ter, koku vs. rahatsız edecek seviyeye gelince aldım. Fakat ondan öncesinde alma gereği duymadım. Görüntü meselesine gelince kıllar seni rahatsız ediyorsa alabilirsin ama o s*k kafalı kadının iğrenmesini gram s*kine takma.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı. Ya bi yürü git deseydin ya sanane benim bacağımdan deseydin orana mi bakmis yani yere mi bakio bu dkvkfk utanma boş ver istemiosanda kesme senin bilcegin bişi bu millet hep konuşur
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı. aynı sekilde sende ona misalen aşırı parfüm sıkıyorsun kokunu almak zorundamıyız. odada telefonda konusuyorsun duymak zorundamıyız. diyebilirsin
00 Yorumla
+1 yılBence erkeğin bacağında kıl olması da sorun değil olmaması da sende kadına hayırdır bu yaşta gözün benim bacaklarda mi deseydin
11 Yorumla
+1 yılValla katılıyorum. Kadının kaşına kol kılına laf edip kendiniz ayı gibi geziyorsunuz. Bu ne rahatlık.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSapik mıdır nedir bacağına niye bakıyor o zaman. Alsan ne gözle bakacak. Senin utanacagin bir şey yok. Deseydin ya sana ne benim kılından gözünü niye bacağıma diktin. O zaman o rezil olurdu 50 yaşında yaşından başından utanırdi
10 Yorumla
+1 yılSeni bu şekilde rencide etmesi çok saçma ona ne ki ya ister alırsın ister almazsın (kılsız güzel ama biraz kıllı olmakta sakıncalı değil bence)
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Erkeğin doğal hali normal bir durum. Gogsunu açıp altın kolye taksan kötü bir görüntü olurdu😄
00 Yorumla
+1 yılHerkesin birbirine saygısı olmalı
Teyze bana gözmü koydun hayırdır bacağımı ayağımı mı a... Diye sorsaydın sende00 Yorumla
+1 yılSaçmalamış resmen. Kıl bir bavakta yok saç sakal bıyık kol vs aldıracan mı hepsini. Sen de onun tipini beğenmediğini söyle estetik yaptırsın 😊
00 Yorumla
+1 yıl50 yasindaki bayan kesin evli degil ve erkek dusmani, hic umrunda bile olmasin. Killarini guzelce goster, inat et
00 YorumlaNe alaka ak çocuğu deseydin illa seni buraya, görmeim mi dayı deseydin bunlar kolay seyler ya takma
00 Yorumla
+1 yılErkekler almalı mı diye bir şey yok kimse almak zorunda değil herkesin kendi vücudu kim ne yapmak istiyorsa onu yapar
00 Yorumla
+1 yılSaçmalamış sorun değil diye bir şey yok. Cevabını verememişsin herife. Al o zaman kılını işitme bu lafları.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılBacak kıllarımı niye keseyim? Kim diyebilir bunu? Böyle bir şeyi biri bana dese kılı po. pomu da suratına tutarım. Ki. ss my a. sss
00 Yorumla Bakmazsa görmez. Oraya mı bakmış. Nasil görmüş oradaki kılı. Paça kenarindan görünen kıla da bakmayiversin.
00 Yorumla
+1 yılBence gerek yok yani en azından kendini nasıl hissediyorsan öyle yap. Almak istersen de ileriki yaşlarda al bence
00 Yorumla
+1 yılBacaklarım yerine yaptığım işle ilgilenirseniz daha iyi olmaz mı deyip direk cevap vermeliydiniz.
00 Yorumla
+1 yılGörmek istemiyorsanız yönünüzü cevirebilirsiniz diyeceksin. Hani çok olsa anlarım al derim ama sarışınım diyorsun. Almana gerek yok diye düşünüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence seni fiziksel veya iş konumundan sebep kıskanıyor olabilir. Ben olsam tekrar giderdim kıllı şekilde. Hem sarı kıl rahatsız edici olmaz genelde çok. Aşırı uzun değilse. Bir şey daha derse kilon göz yoruyor zayıfla de
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet almalı kadın haklı
50 Yorumla Erkekler bacak kıllarını almak zorunda değil, tıpkı kadınlar gibi!
10 Yorumla
+1 yılSen benim kıl sorunumu çöz bende senin 50 yıllık cinsel işini göreyim de 😄
10 YorumlaAlıp almamak tamamen sana kalmış. Sen almama hakkını kullanmışsın o da bakmama hakkını kullanmalı🙏
10 YorumlaAbartmayalım bence oda onun erkekliğini beli ettirsin ama
10 Yorumla
+1 yılSaçmalamasın söyle ona ne alaka kadın olsan neyse erkeksen ister alırsın ister almazsın saçmalamış
10 Yorumla
+1 yılHayır alma hiç gereği yok sen her eleştiriyi ciddiye alırsan kendi hayatını yaşayamazdın
10 Yorumla
+1 yılKadın terbiyesiz ve haklı değil. Üzülme olan olmuş unutulur emin ol kimsenin gözünde küçük düşmedin
10 Yorumla- Devamını Gör (113)
Devamını Gör(158)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Ofisten biri herkesin içinde kıllarını görmek zorunda mıyız dedi. Erkekler de bacak kıllarını almalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer