Havuzda bronzlaşmaktan bahsediyorum deniz değil.
Çocuklar tüm gun havuzdan çıkmıyor kapakara oluyorlar ben şezlongta onlar kadar yanamiyorum suda mi olmak gerek bana mi öyle geldi
Havuzda bronzlaşmaktan bahsediyorum deniz değil.
Çocuklar tüm gun havuzdan çıkmıyor kapakara oluyorlar ben şezlongta onlar kadar yanamiyorum suda mi olmak gerek bana mi öyle geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
En iyi öğlen güneşinde kararılır. Güneş dik açıda gelir ve inatla şezlongun altında güneş kremini sürüp kendini konumlandırırsan bronzlaşırsın. Hissedersin zaten bir süre sonra.
Esmer bugday tenli olmama ragmen cok zor yanıyorum en baata bi yandim simdi daha zor koyulasiyorum kapkara olamadim hi turlu
Buğday tenli olduğun için yansan bile belki sana normal geliyordur. Ama zaman lazım yani inatla devam etmek lazım
Şezlongda
Sejlonk
kola ile
Güneşte s*şerek
Defil afgan
Defol
Ne afganı afgan değilim
Şezlong tabiki 🙄