Kısa Saçı Kendime Daha Çok Yakıştırmam Saçma Mı?

Bazısı ne gerek var işte uzat falan bu ne diyor ama bazısı da gerçekten yakıştığını söylüyor ama özellikle şu korona dönemi genellikle böyle yaptım ve cidden çok rahat ettiriyor ayrıca da gözlerimi de daha açığa çıkardığını düşünüyorum şahsen
Kısa Saçı Kendime Daha Çok Yakıştırmam Saçma Mı?
Kısa Saçı Kendime Daha Çok Yakıştırmam Saçma Mı?
Cevapla