Bazısı ne gerek var işte uzat falan bu ne diyor ama bazısı da gerçekten yakıştığını söylüyor ama özellikle şu korona dönemi genellikle böyle yaptım ve cidden çok rahat ettiriyor ayrıca da gözlerimi de daha açığa çıkardığını düşünüyorum şahsen
Bence milletin dedigine takilma kendine yakistiriyorsun ve seviyorsun sonuc olarak ki kisa saçın yakistigi bir cok erkek var kendini nasıl rahat hissediyorsan oyle benimde saclarim mavi ve ben bununla mutluyum mesela
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ohaa ben onu efekt sanmıştım. İyiymiş ama yakışmış. Yani evet ben seviyorum ve cidden çok rahat her yönden ki saçlarım çok yağlı olduğu için benim böyle daha iyi oluyor. Önemli olan benim düşüncem ki doğru evet
Hmm güzel yani cidden ne mutlu sana ama evet yağlı saç berbat ve benimki cidden çözülebilecek bir şey değil. Ne kullanırsam kullanayım en geç işte diğer güne kadar yağlanıyor ki o da zor bir ihtimal daha önce yağlanmaya başlıyor genelde ama işte kısa olunca daha az oluyor bu durum bende
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
sıkofild aşığım sana be
kara kaşına kara gözüne heyt erkeğim benim
Hobaa kanka gay mısın yoksa aşk derken şey diğer türlü mü
Hiç fark etmez
Neyy nefes alsın yeter diyorsun yani
🥵
Hobaa senin durum zor
Bence milletin dedigine takilma kendine yakistiriyorsun ve seviyorsun sonuc olarak ki kisa saçın yakistigi bir cok erkek var kendini nasıl rahat hissediyorsan oyle benimde saclarim mavi ve ben bununla mutluyum mesela
Ohaa ben onu efekt sanmıştım. İyiymiş ama yakışmış. Yani evet ben seviyorum ve cidden çok rahat her yönden ki saçlarım çok yağlı olduğu için benim böyle daha iyi oluyor. Önemli olan benim düşüncem ki doğru evet
Hayir gercek tabiki 😅 yagli saç berbat bir his ya
Hmm güzel yani cidden ne mutlu sana ama evet yağlı saç berbat ve benimki cidden çözülebilecek bir şey değil. Ne kullanırsam kullanayım en geç işte diğer güne kadar yağlanıyor ki o da zor bir ihtimal daha önce yağlanmaya başlıyor genelde ama işte kısa olunca daha az oluyor bu durum bende
Karizmatiksn demekki