Aşırı anlayışlı ve tatlı sevgilim var ama tip olarak iyi değil. Dış görünüş çok mu önemli?

benim bir sevgilim var. Çok anlayışı ve çok tatlı. Düşünceli ve her zaman yanımda. Ama tip olarak iyi değil. Ve ben , kahretsin ki çok kötü bir huy, yakışıklı erkekler hep dikkatimi çekiyor. Bazen ondan ayrılmayı bile düşünüyorum. Ama o gerçekten çok iyi ve neden bu kadar çok dış görünüşe önem veriyorum bilmiyorum. Ne yapmak gerek bilmiyorum?

Aşırı anlayışlı ve tatlı sevgilim var ama tip olarak iyi değil. Dış görünüş çok mu önemli?
Cevapla